Martin HaTh Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg instalerer crysis warhead, og starter spillet mens jeg gledet meg som en unge. Setter alt på Gamer, 1680 1050 0AA, starter, var usedvanlig treig, ser på introen som var føkka siden jeg ikke hadde lasta ned noe windows uppdage møkk, starter, kommer 2 m ut fra flyet, og crysis henger seg. Prosedyren gjentaes, klokking tilbakestilles, uten resultater. Jeg setter grafikken den et hakk (husker ikke hva det het), alt går som det skal. Prøver bare for å sjekke, og setter den på full (0AA) og idet jeg trykker "OK" -kræsj- ... Noen som har den fjerneste anelse på hva som er i veien?
TCi Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Kan være noe med skjermkortet. Prøv med en nyere driver om det finnes. Om ikke prøve en eldre.
Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hadde 8.8 (ganske sikker iallefall), sletta det, avistalerte den, restart, instalerte 8.9, resteart, men ingen forbedringer. damn.. bør kanskje nevnes at dette står i Log en [Warning] Unknown command: net_pb_cl_enable false $3r_Width = $61680 $5[DUMPTODISK]$4 $3r_Height = $61050 $5[DUMPTODISK]$4 $3sys_spec_Full = $64 $5[]$4 RealState=Custom connection requested to: <local>:1234 resolved as: <local>:1234 den 1. linja står i alle loggene, hva som er under varierer litt, men mest det samme. Prøvde å kjøre i dx9, det gikk litt lengre og utrolig mye glattere men fortsatt har jeg et problem Endret 5. oktober 2008 av wuvahef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå