Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi Digger Sigrid. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi er grytidligmorgenfrokostspisere.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi pleier alltid å spise frokost mellom klokken 04.00 - 05.00. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Den tråden har ikke vi besøkt så ofte. 1 1
SprengeMobil Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden De to har sikkert ikke peiling på romertall. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi innrømmer at romertall ikke er det vi har mest peiling på.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Nack er blidt XXXVII år i forrige måned. 🙂🙃 Jeg derimot ble XLIII i år. 👑 @N-4K0, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er jo selve barnan i forhold til min alder. 😌😏 Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi innrømmer at romertall ikke er det vi har mest peiling på.😉😉 Det er ikke så innmari vanskelig, fra 1 til 10 i romertall er ganske enkelt. I = 1 II = 2 III = 3 IV = 4 (På grunn av at dette skjer er rett og slett -1+5=4. Når et mindre romertall er forran et større romertall er alltids et minus tall.) V = 5 VI = 6 VII = 7 VIII = 8 IX = 9 X = 10 Når det begynner og komme til 40 det er da det kan bli litt ekstra vanskelig. Til og med jeg selv sliter av og til og huske hva som er hva. 😌😔 XL = 40 L = 50 C = 100 D = 500 M = 1000 Håper dere to peninger ble bittelitt klokere, kanskje ikke så mye men bittelitt. 😊🤗 Her er en direkte link hvis dere er akstra nysgjerrig. 🙂☺️🙃 https://share.google/IYUD9PWFdY7acrwJY Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Oijj...her er det undervisning i tråden og det er litt ukjent det der. Må innrømme det. 🙄
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) @Sviskepott er heller ikke stø på romertall med lik linje med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) seg jeg. 😌😏 Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det stemmer, for en bruker det ikke ofte og da fester det seg ikke. Noen få vet jeg om, fordi jeg har løst kryssord i mange år, men resten er som ukjent familie en ikke helt vet hva en skal gjøre med. Godt at du har oversikten der.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Sviskepott skrev (12 minutter siden): Det stemmer, for en bruker det ikke ofte og da fester det seg ikke. Noen få vet jeg om, fordi jeg har løst kryssord i mange år, men resten er som ukjent familie en ikke helt vet hva en skal gjøre med. Godt at du har oversikten der. Nå man har lært seg romertallene fra 1 til 10 utenatt, da kan man basicly telle til 39, som er XXXIX. 🤗🤗 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Nå man har lært seg romertallene fra 1 til 10 utenatt, da kan man basicly telle til 39, som er XXXIX. 🤗🤗 Jeg tror deg...men har en bruk for det i hverdagen? Har du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå