Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:22 Skrevet mandag kl 18:22 Sviskepott skrev (Akkurat nå): 👋 Hadebra. Vi ønsker deg en fin og god kveld videre.🥰🥰
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 06:40 Skrevet tirsdag kl 06:40 Har han lagt et egg? Har han lagt seg i Son? Har han sett på de tre karene som drev på med støveldans? 🤣 1 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 11:57 Skrevet tirsdag kl 11:57 Sviskepott skrev (5 timer siden): Har han lagt et egg? Har han lagt seg i Son? Har han sett på de tre karene som drev på med støveldans? 🤣 hi hei @Sviskepott har du det bra da, jeg topp men sulten 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:16 Skrevet tirsdag kl 13:16 Vi har spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:18 Skrevet tirsdag kl 13:18 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi har spist lunsj nå.😋😋 pass på så ikke lunsjen deres spiser dere opp da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )🤪😝😜 Endret tirsdag kl 13:24 av MR SPEED 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:21 Skrevet tirsdag kl 13:21 (endret) Sviskepott skrev (6 timer siden): Har han lagt et egg? Har han lagt seg i Son? Har han sett på de tre karene som drev på med støveldans? 🤣 @Sviskepott ❤️❤️❤️❤️ kan jeg få gifte meg med deg elskingen min❤️❤️❤️❤️ Endret tirsdag kl 13:21 av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:33 Skrevet tirsdag kl 17:33 Vi har spist middag nå.😋😋 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:45 Skrevet tirsdag kl 19:45 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se eposten lego link der 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:57 Skrevet tirsdag kl 19:57 Vi har spist snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:58 Skrevet tirsdag kl 19:58 (endret) Ikke jeg har det da 🥲🥲 jo en skjokolade i sted da Endret tirsdag kl 19:59 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:03 Skrevet tirsdag kl 20:03 Vi har også spist sjokolade.🥰🥰
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 20:15 Skrevet tirsdag kl 20:15 Satt i 2 batterier til andre sett laddet opp…… vurder adapter til…. 3 adapter da 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 20:27 Skrevet tirsdag kl 20:27 MR SPEED skrev (7 timer siden): @Sviskepott ❤️❤️❤️❤️ kan jeg få gifte meg med deg elskingen min❤️❤️❤️❤️ Åhh...det var da veldig hyggelig å få et slikt spørsmål, men jeg skal nok ikke gifte meg i dette livet. Bare være trygg og god venn. 🫂 ❤️ 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 20:29 Skrevet tirsdag kl 20:29 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Åhh...det var da veldig hyggelig å få et slikt spørsmål, men jeg skal nok ikke gifte meg i dette livet. Bare være trygg og god venn. 🫂 ❤️ Slapp av @Sviskepott du slipper det da 👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:13 Skrevet tirsdag kl 23:13 Vi hører på musikk nå.🥰🥰
N-4K0 Skrevet i går, 01:25 Skrevet i går, 01:25 @Sviskepott the støveldancemen are a funny gjeng and I love to snakke sånn som this 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ja vi slukte hver vår frokostkost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå