MR SPEED Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Jeg skal printe ut falske kort igjen i morgen. Proxy som det pent heter i Magic The Gathering miljøet. ☺️☺️ Bilder ???? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det vil vi også ha.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi liker kortene du lager.🥰🥰 Det er kult at dere like dem. 🤩😎 Men det er ikke de jeg snakket om da. Jeg snakket om ekte kort som er printet på en A4 ark. 😏😏 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Bilder ???? Jeg kan vise i morgen, etter jeg har printet dem ut. 🙂🙃 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det er kult at dere like dem. 🤩😎 Men det er ikke de jeg snakket om da. Jeg snakket om ekte kort som er printet på en A4 ark. 😏😏 OK, sorry men vi tenker at de kortene også er kule og flotte.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): OK, sorry men vi tenker at de kortene også er kule og flotte.🥰🥰 De type kortene der har jeg aldri vist enda. 🤨🤨 Dere får se bildet av dem imorgen. 😏😏 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): De type kortene der har jeg aldri vist enda. 🤨🤨 Dere får se bildet av dem imorgen. 😏😏 Vi gleder oss til å se de kortene i morgen, og vi mener at vi gjetter at vi kommer til å synes at de er kule også.🥰🥰😎😎
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi hører på musikk i kveld.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Vi hører på radio og ser på tv nå.📻📻📺📺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå