Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Sviskepott skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri vært en pepsi Max-drikker...men jeg tror at jeg har blitt det i disse dager. Med isbiter er det supergodt! Vi har aldri likt Pepsi Max, og andre sukkerfribruser. Vi har Urge og Coca Cola som våre favorittbruser.🔋🔋🥤🥤😋😋 2
Sviskepott Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Vi har aldri likt Pepsi Max, og andre sukkerfribruser. Vi har Urge og Coca Cola som våre favorittbruser.🔋🔋🥤🥤😋😋 Det er helt i orden. Hovedsaken er at vi alle finner en favoritt eller to og koser oss med dem. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Sviskepott skrev (2 minutter siden): Det er helt i orden. Hovedsaken er at vi alle finner en favoritt eller to og koser oss med dem. Ja det er vi 100% enige i.🥰🥰 1
Ryuuou Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Uten sukker smaker ikke det samme. Liker Cola bedre her også. Beklager @Sviskepott 2 mot 1. Andre som liker sukker fri eller vanlig? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi tenker at det blir 3 mot 1 vi da.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): Det gjør ikke noe, for jeg er vant til å stå alene. Vi tenker at selv om vi er litt uenige noen ting, så er vi alle gode venner. Og det synes vi er det aller viktigste.🥰🥰 2
Sviskepott Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Helt sant. Vi er som forskjellige blomster som står sammen i en nydelig bukett.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Sviskepott skrev (9 minutter siden): Helt sant. Vi er som forskjellige blomster som står sammen i en nydelig bukett. Det synes vi er så fint beskrevet, og det er så sant også.🥰🥰 1
Ryuuou Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ville vært kjedelig hvis alle var like. Ikke noe problem det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vi skal drikke cappuccino om en liten stund.☕☕😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ryuuou skrev (8 minutter siden): En PreWO Pf drink. Masse coffein yay. Vi er også koffeinslaver.☕☕😉😉 1
Sviskepott Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Det er ikke jeg, men liker en liten kopp kaffe til hvert brødmåltid hver dag...for alt blir litt bedre med kaffe. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Det er ikke jeg, men liker en liten kopp kaffe til hvert brødmåltid hver dag...for alt blir litt bedre med kaffe. Vi vet, vi har fått skikkelig dilla på kaffe.☕☕😋😋 2
Sviskepott Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Gode diller er helt sikkert sunt når en blir i godt humør av det. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Gode diller er helt sikkert sunt når en blir i godt humør av det. Det er vi helt enige i.🥰🥰
Ryuuou Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Nå blir det eliminering. Krigen har begynt eller bare fortsetter med nye våpen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vi koser oss med hver vår kopp cappuccino nå.☕☕😋😋 1
Sviskepott Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag, men frokost blir det snart. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå