Sviskepott Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Jeg har bare så lyst på "noe ekstra" i dag og det betyr søtt, salt eller fett. Har ikke noe i hus. Skal kaste frukten jeg har, for selv om den er saftig så smaker de ingenting. Det må de! Gode skal de være. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg har bare så lyst på "noe ekstra" i dag og det betyr søtt, salt eller fett. Har ikke noe i hus. Skal kaste frukten jeg har, for selv om den er saftig så smaker de ingenting. Det må de! Gode skal de være. Vi håper at du finner noe godt å kose deg med.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni I morgen skal jeg handle igjen og da blir det ting som smaker. Som jeg har lyst på. Chips, rømme og dip! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Sviskepott skrev (1 time siden): I morgen skal jeg handle igjen og da blir det ting som smaker. Som jeg har lyst på. Chips, rømme og dip! Vi sier nam nam.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Det skjer mye hos meg denne uka. Mange notater er markert ned på denne uka hos meg. 🥴🥴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Morsom bilde dette er. 🤣 Vi er helt enige.🤣🤣👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni 5 år siden jeg har vært hos øyeoptikkeren, kanskje på tide nå. 👁👁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Takk for tipset. Jeg skal finne pepsi Max og isbiter. Vi drikker Urge og Cola.🔋🔋🥤🥤😋😋 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Øyene mine er helt fint dem. Ikke noe uggen an buggen med dem. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi skal spise frokost om en times tid.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Vi drikker Cappuccino nå.☕☕😋😋 1
Ryuuou Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni 2 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi drikker Cappuccino nå.☕☕😋😋 Nice. Mer Kaffe også. God ide. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ryuuou skrev (12 minutter siden): Nice. Mer Kaffe også. God ide. Vi er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1
Sviskepott Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg har aldri vært en pepsi Max-drikker...men jeg tror at jeg har blitt det i disse dager. Med isbiter er det supergodt! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå