Sviskepott Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai I dag går alt veldig langsomt. Sto veldig tidlig opp og skulle være effektiv, men neida...livet er fullt av sirup. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Sviskepott skrev (3 timer siden): I dag går alt veldig langsomt. Sto veldig tidlig opp og skulle være effektiv, men neida...livet er fullt av sirup. Vi sender våretanker og våreklemmer til deg.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Vi synes at det er en knallbra plate.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Sviskepott skrev (Akkurat nå): Er det "Muse"-visa dere snakker om eller? Det er nok ikke den visa vi snakker om her.😉😉
Ryuuou Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai https://www.starbuckschilledcoffee.com/no/products/starbucks-tripleshot/tripleshot-espresso/ Denne her er helt perfekt. Masse kaffe og koffein. Hi hi 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Vi spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Skal legge meg om få strakser. 😴🥱💤 Vi ønsker deg en Fin og God Tur til Drømmeland.🥱🥱😴😴💤💤
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (3 minutter siden): Nå roper lønsjen på meg. Jeg er en lydig undersott. Vi bøyer oss også lydig når lunsjen roper på oss. 1
Sviskepott Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Min herre og...mesterinne er lønsjen! Hilsen glupsk som en ---> 🐺 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Min herre og...mesterinne er lønsjen! Hilsen glupsk som en ---> 🐺 Vi er også som to glupske ulver når det kommer til lunsj.🐺🐺😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Vi koser oss med brus og potetgull nå.🥤🥤🟡🟡😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå