Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Jeg føler meg skutt. 🤧🤮 Vi ønsker deg Godbedring.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Jeg har vært våken i senga i 8 timer. Nå er søvnrytmen min litt fucked pga jeg er syk. 😔😔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (28 minutter siden): Jeg har vært våken i senga i 8 timer. Nå er søvnrytmen min litt fucked pga jeg er syk. 😔😔 Vi ønsker deg fortsatt Godbedring.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Stakkars og god bedring til alle som føler seg syke her inne. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai (endret) Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Endret 9. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Nå begynner jeg så smått og bli frisk igjen. 🙃 Fortsatt vondt hals og snørrete, bare ikke så intens i forhold til forrige uke. 😌 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Sviskepott skrev (3 timer siden): Det har ikke jeg, så da er dere heldige C&C. Vi håper at du også har kost deg med god mat i dag.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Nå begynner jeg så smått og bli frisk igjen. 🙃 Fortsatt vondt hals og snørrete, bare ikke så intens i forhold til forrige uke. 😌 Vi er glade for å høre at du begynner å bli bra fra forkjølelsen din, for forkjølelse er noe herk.
Sviskepott Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 13.5.2025 den 18.40): Vi håper at du også har kost deg med god mat i dag.😋😋🥰🥰 Jeg var så varm og surrete i hele går nesten, at jeg ikke spiste så mye fornuftig. Is og sjokolade blir litt feil. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg var så varm og surrete i hele går nesten, at jeg ikke spiste så mye fornuftig. Is og sjokolade blir litt feil. Men vi synes nå at is og sjokolade er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Vi har hatt hamburgere og pommes frites og brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): God 17.mai folkens. 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå