MR SPEED Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi Digger Rex.🐶🐶😍😍🤩🤩 Jeg å ❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar MR SPEED skrev (54 minutter siden): Jeg å ❤️❤️❤️❤️❤️ Vi synes at han er en flott og fin hund.🐶🐶🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Vi hører på musikk.👂👂👂👂🎼🎼🎵🎵🎶🎶 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Vi ønsker alle som skal i loppekassene en Godnatt.🥱🥱😴😴💤💤
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Vi er fortsatt lysvåkne vi.😉😉
MR SPEED Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi er fortsatt lysvåkne vi.😉😉 14:32 nå sover dere 🤪🤪 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): 14:32 nå sover dere 🤪🤪 Men nå er vi våkne.😉😉
MR SPEED Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar (endret) Kjøpt meg steam deck VALVE Valve Steam Deck Oled 1TB @TheDarkSycamore - SCM opps nå tester jeg 406v i 3 dager spilling null angst…… bare et anfall da …..har jo steam konto da på 200 til 300 spill der kan hende 0 angst håper for gir ikke opp spillingen 😁 Endret 17. februar av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Nå har vi endelig komt oss utav loppekassene våre.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Vi drikker eplejuice nå.🍏🍏🍎🍎🧃🧃😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Vi spiser nøtter nå.🥜🥜😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå