Maskinfører Skrevet 23. august 2024 Skrevet 23. august 2024 MR SPEED skrev (25 minutter siden): Jeg var stokk dum nå 😡se tråden til @Maskinfører Var du stokk dum ? har ikke fått inntrykk av det 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2024 Skrevet 23. august 2024 SommerSolo skrev (4 minutter siden): Jeg får ikke sove Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove, for det opplevde vi ofte da vi gikk på ungdomsskolen.
SommerSolo Skrevet 24. august 2024 Skrevet 24. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene vet hvor irriterende og frustrerende det er å ikke få sove når man vil sove, for det opplevde vi ofte da vi gikk på ungdomsskolen. Det er irriterende…. Har dere ikke søvn problemer mer?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august 2024 Skrevet 24. august 2024 SommerSolo skrev (2 timer siden): Det er irriterende…. Har dere ikke søvn problemer mer? Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 1
SommerSolo Skrevet 24. august 2024 Skrevet 24. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 Hehe 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august 2024 Skrevet 24. august 2024 SommerSolo skrev (3 timer siden): Hehe Ja for da Cassidy Tvillingene gikk på ungdomsskolen var vi våkne om nettene fordi vi ikke fikk sove, men nå er vi våkne om nettene fordi vi selv vil.😉😉 1
Entern Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): Nå har Cassidy Tvillingene så skakkjørt døgnrytme at vi ikke tenker over søvnproblemer mer.😊😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Ja for da Cassidy Tvillingene gikk på ungdomsskolen var vi våkne om nettene fordi vi ikke fikk sove, men nå er vi våkne om nettene fordi vi selv vil.😉😉 Høres egentlig koselig ut 😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Entern skrev (48 minutter siden): Høres egentlig koselig ut 😊😊 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰😊😊 1
Entern Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰😊😊 See for meg at dere sitter og koser dere med data og mat og har det lys og varmt mens det regner og blåser i nattemørket utenfor 😊😊☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Entern skrev (9 minutter siden): See for meg at dere sitter og koser dere med data og mat og har det lys og varmt mens det regner og blåser i nattemørket utenfor 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at det er en fin beskrivelse av det.😊😊 1
Entern Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en fin beskrivelse av det.😊😊 ☘️☘️🍀🍀💚💚 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Akkurat kommet ut av dusjen. 🚿🚿 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Entern skrev (5 timer siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Akkurat kommet ut av dusjen. 🚿🚿 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.😊😊🥰🥰 1
Entern Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.😊😊🥰🥰 Takk, det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Takk, det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig finsøndagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ 1
Entern Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig finsøndagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ ☘️☘️🍀🍀💚💚 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august 2024 Skrevet 25. august 2024 Entern skrev (49 minutter siden): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2024 Skrevet 26. august 2024 Jeg har drøyet tiden igjen, skulle ha lagt meg for lenge siden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august 2024 Skrevet 26. august 2024 Cassidy Tvillingene koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå