Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Adobyen skrev (Akkurat nå): 4 skiver Stranda spekeskinke er mye bedre enn Twist 💙 Cassidy Tvillingene liker best Stranda Fenalår vi.💙💙 1
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Bruker opp allt på en dag dere gjør har jeg feil @Trippelure Jeg får jo bare enda flere laiks 💙 om noen timer 😎🥰🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg digger å gi laiks 💙 😎 Det digger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg får jo bare enda flere laiks 💙 om noen timer 😎🥰🥳 👨🦰👩🦰👍👍
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍💙😎🐶🥰
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det digger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Laik💙Laik💙 Jeg digger at alle digger #Enighetsgjengen 😎🤩🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (5 minutter siden): 👍💙😎🐶🥰 Trippelure skrev (4 minutter siden): Laik💙Laik💙 Jeg digger at alle digger #Enighetsgjengen 😎🤩🥰 Cassidy Tvillingene er så enige.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Trippelure skrev (34 minutter siden): Ja, jeg digger å gi laiks 💙 😎 De er der jo for å brukes når en føler for det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene håper at det blir en bra kamp, og at du koser deg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Sviskepott skrev (Akkurat nå): De er der jo for å brukes når en føler for det. Men da bruker jo Cassidy Tvillingene opp likesene vår heletiden, for vi føler støtt for å bruke likes.
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Jeg rettet opp min blunder i Hvilken sang hører du på nå?.
Trippelure Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Sviskepott skrev (3 minutter siden): De er der jo for å brukes når en føler for det. Laiker💙 dette 🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Cassidy Tvillingene kaster oss på laiker bølgen vi.
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 UTOPIA-albumet til Travis Scott er veldig bra.
MR SPEED Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 Må ha stor cola pr dag holder meg våken å ny sukker avgift helvete møk 😡😡😡😡😡😡😡😡 https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 SprengeMobil skrev (17 minutter siden): UTOPIA-albumet til Travis Scott er veldig bra. Cassidy Tvillingene liker også det albumet.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar 2024 Skrevet 5. januar 2024 MR SPEED skrev (11 minutter siden): Må ha stor cola pr dag holder meg våken å ny sukker avgift helvete møk 😡😡😡😡😡😡😡😡 https://www.vg.no/nyheter/i/9z2qKw/kostholdsutvalg-anbefaler-gratis-frukt-til-barn-og-unge-og-ny-sukkeravgift-paa-drikke Cassidy Tvillingene er helt enige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå