75192 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) . Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 10.12.2025 den 14.10): Vi drikker også noen te-sorter med sukker, og andre te-sorter uten sukker.🍵🍵😋😋 Drikker aldri te, heldigvis er te bedre en kaffe da 😃 N-4K0 skrev (20 timer siden): Jeg misliker det aller meste jeg har prøvd av te. må ha da myyyyye sukker i da 😍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Vi har den stikk motsatte opplevelsen med te. hadde det vert cola te da hadde tenkt drikke te N-4K0 skrev (20 timer siden): Bra for deres del i det minste enig der snopy Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Vi har Irish Breakfast Tea som vår favoritt te.😋😋 åsen smaker den da ??? N-4K0 skrev (14 timer siden): For en overraskelse, nei, nu må jeg nesten ta et avbrekk i horisontalen for å overkomme denne sjokkerende opplysning 😮 🤯 må du ok, husk da å gjøre noe faen skap her 👍 så får du ferie fort da husk sende oss post kort Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi tenker at du bare tøyser når du sier at denne nyheten var sjokkerende du din skøyer. jeg å Sviskepott skrev (4 timer siden): Om jeg fryser og ikke har annen mulighet, så kan jeg si ja til en liten kopp te...så "liker ikke" er for drøyt å si, men det er ikke noe godt heller, så da er vi egentlig enige. @N-4K0 skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Endret 1 time siden av 75192 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 75192 skrev (2 minutter siden): . Drikker aldri te, heldigvis er te bedre en kaffe da 😃 må ha da myyyyye sukker i da 😍 hadde det vert cola te da hadde tenkt drikke te enig der snopy åsen smaker den da ??? må du ok, husk da å gjøre noe faen skap her 👍 så får du ferie fort da husk sende oss post kort jeg å skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Vi ser at du tøyser litt i kveld, det er bra.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 75192 skrev (43 minutter siden): skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Ti-hi...det er det hyggeligste tilbudet/løftet jeg har fått på nett. Tænk ju beibi! Bortsett fra det så skal jeg legge meg nå. Natta alle tøysere med snev av alvor av og til. 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå