Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden N-4K0 skrev (8 timer siden): Hva har de inntaget til frokost nu denne morgen, egg og bacon som I vanligvis gjør? Vi inntar egg & bacon på lørdager og søndager, påskehelgen fra skjærtorsdag-2.Påskedag. På Lillejulaften, 2.Juledag, Pinsehelgen og på 1.mai og på 17.mai.
75192 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi inntar egg & bacon på lørdager og søndager, påskehelgen fra skjærtorsdag-2.Påskedag. På Lillejulaften, 2.Juledag, Pinsehelgen og på 1.mai og på 17.mai. Dere dritter egg snart dere 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 75192 skrev (55 minutter siden): Dere dritter egg snart dere 2 Ja da har vi jo egg tilgjengelig heletiden.
N-4K0 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden På vegne av meg, meg selv og jeg, vil jeg herved gratulere Fjasetvillingene med den store ære av å åpne side 1000 i denne fortreffelige tråd 🥳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå