75192 Skrevet fredag kl 14:37 Skrevet fredag kl 14:37 Se pm @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå 😜😜 1
75192 Skrevet fredag kl 16:28 Skrevet fredag kl 16:28 (endret) Sviskepott skrev (1 time siden): De sover kanskje? 😕 😕 nei de er på klokken 19:00 ca et sted @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret fredag kl 16:32 av 75192 2
Sviskepott Skrevet fredag kl 17:32 Skrevet fredag kl 17:32 Da er de nok like rundt svingen og bidrar før vi får sukk for oss. Liker de godsakene her mon tro? Værsågod alle som vil ha! Håper det smaker. 🥰 1 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:10 Skrevet fredag kl 18:10 75192 skrev (3 timer siden): Se pm @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) nå 😜😜 Vi har sett PM nå.😉😉 Sviskepott skrev (38 minutter siden): Da er de nok like rundt svingen og bidrar før vi får sukk for oss. Liker de godsakene her mon tro? Værsågod alle som vil ha! Håper det smaker. 🥰 Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰 1
75192 Skrevet fredag kl 19:04 Skrevet fredag kl 19:04 Sviskepott skrev (1 time siden): Da er de nok like rundt svingen og bidrar før vi får sukk for oss. Liker de godsakene her mon tro? Værsågod alle som vil ha! Håper det smaker. 🥰 ser gode ut ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:51 Skrevet fredag kl 19:51 Vi koser oss med snop nå.😋😋 2
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:00 Skrevet fredag kl 23:00 Nei, nu må jeg aldeles si at de bilder frøken Pott deler, så meget frister 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 01:02 Skrevet lørdag kl 01:02 Vi har drukket vann nå.💧💧 1
N-4K0 Skrevet lørdag kl 02:24 Skrevet lørdag kl 02:24 Jeg haver drukket vann med andre substanser tilsatt, noget som kommer fra det Amerikanske land og bærer det navn Coca-Cola 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:13 Skrevet lørdag kl 03:13 Vi har også havet nytelse av den drikken fra det amerikanskeland ved navn Coca Cola, og vi har også havet nytelse av den drikken som i vårt Norge kalles Urge men i det amerikanskeland kalles Surge. 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 04:45 Skrevet lørdag kl 04:45 Jeg skal kjøpe julebrus fra min nærplass i dag og den er ganske god den i lettvariant altså. I tillegg vil jeg finne meg en konfekteske som jeg kan smatte på innholdet av resten av dette året, eller hvor lenge slike ting nå holder. Det kan jo bli betydelig kortere om det er god glid på smaksløkene. 🤣 1
N-4K0 Skrevet lørdag kl 06:52 Skrevet lørdag kl 06:52 Jeg innkjøpede selv i går aften noen flasker Grans julebrus og jeg haver en eske nylig mottaget fra Superkul (.no) med sjokolade type Kinder som skal nytes nu i denne julemåned 1 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 13:51 Skrevet lørdag kl 13:51 Julekinder har jeg til nå ikke hørt et kvekk om, men nå løste du det problemet. Er det vanlig kinder, eller med julete innhold? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 14:58 Skrevet lørdag kl 14:58 Vi har bakt lussekatter i dag.🥐🥐👨🍳👩🍳😋😋🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 15:47 Skrevet lørdag kl 15:47 Jeg har aldri brukt hjerte likeren her inne. Jeg personlig syns den er unødvendig. Holder mer en nok med lyspæra og tommel opp. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:37 Skrevet lørdag kl 17:37 Vi bruker gjerne både hjertelikes, tommellikes og lyspæren. Men vi mener at vi hadde også synes at det hadde vært helt greit hvis forumet hadde funnet ut at de skulle fjerne den likes funksjonen. 1
75192 Skrevet lørdag kl 19:01 Skrevet lørdag kl 19:01 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Vi har drukket vann nå.💧💧 yeah ❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:03 Skrevet lørdag kl 19:03 75192 skrev (Akkurat nå): yeah ❤️❤️❤️❤️❤️ Men nå drikker vi brus.😋😋 1
N-4K0 Skrevet lørdag kl 23:37 Skrevet lørdag kl 23:37 Sviskepott skrev (9 timer siden): Julekinder har jeg til nå ikke hørt et kvekk om, men nå løste du det problemet. Er det vanlig kinder, eller med julete innhold? Nu haver jeg ikke noget "julekinder" benevnet, men for at besvare Deres spørsmål, så er det vanlig Kindersjokolade med fyll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå