75192 Skrevet torsdag kl 19:59 Skrevet torsdag kl 19:59 (endret) . Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 10.12.2025 den 14.10): Vi drikker også noen te-sorter med sukker, og andre te-sorter uten sukker.🍵🍵😋😋 Drikker aldri te, heldigvis er te bedre en kaffe da 😃 N-4K0 skrev (20 timer siden): Jeg misliker det aller meste jeg har prøvd av te. må ha da myyyyye sukker i da 😍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Vi har den stikk motsatte opplevelsen med te. hadde det vert cola te da hadde tenkt drikke te N-4K0 skrev (20 timer siden): Bra for deres del i det minste enig der snopy Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Vi har Irish Breakfast Tea som vår favoritt te.😋😋 åsen smaker den da ??? N-4K0 skrev (14 timer siden): For en overraskelse, nei, nu må jeg nesten ta et avbrekk i horisontalen for å overkomme denne sjokkerende opplysning 😮 🤯 må du ok, husk da å gjøre noe faen skap her 👍 så får du ferie fort da husk sende oss post kort Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi tenker at du bare tøyser når du sier at denne nyheten var sjokkerende du din skøyer. jeg å Sviskepott skrev (4 timer siden): Om jeg fryser og ikke har annen mulighet, så kan jeg si ja til en liten kopp te...så "liker ikke" er for drøyt å si, men det er ikke noe godt heller, så da er vi egentlig enige. @N-4K0 skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Endret torsdag kl 20:00 av 75192 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 20:03 Skrevet torsdag kl 20:03 75192 skrev (2 minutter siden): . Drikker aldri te, heldigvis er te bedre en kaffe da 😃 må ha da myyyyye sukker i da 😍 hadde det vert cola te da hadde tenkt drikke te enig der snopy åsen smaker den da ??? må du ok, husk da å gjøre noe faen skap her 👍 så får du ferie fort da husk sende oss post kort jeg å skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Vi ser at du tøyser litt i kveld, det er bra.🥰🥰
Sviskepott Skrevet torsdag kl 20:44 Skrevet torsdag kl 20:44 75192 skrev (43 minutter siden): skal jeg varme deg ❤️❤️❤️❤️ Ti-hi...det er det hyggeligste tilbudet/løftet jeg har fått på nett. Tænk ju beibi! Bortsett fra det så skal jeg legge meg nå. Natta alle tøysere med snev av alvor av og til. 🤗 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:22 Skrevet torsdag kl 23:22 Sviskepott skrev (2 timer siden): Ti-hi...det er det hyggeligste tilbudet/løftet jeg har fått på nett. Tænk ju beibi! Bortsett fra det så skal jeg legge meg nå. Natta alle tøysere med snev av alvor av og til. 🤗 Vi ønsker deg en Riktig Godnatt @Sviskepott🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet i går, 06:33 Skrevet i går, 06:33 Det ble en mye bedre natt enn det har vært i det siste, så de gode ønskene hjalp. Takk. 1
N-4K0 Skrevet i går, 06:40 Skrevet i går, 06:40 Det må nevnes at jeg har én te jeg meget liker, dog har jeg ingen sans for te generelt, det er ikke min kopp, eh, te 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 06:50 Skrevet i går, 06:50 Hvilken megetlikendete er det da om jeg tør spørre...og det tør jeg jo! 1 1
N-4K0 Skrevet i går, 06:54 Skrevet i går, 06:54 Som Pott spørger, skal Pott besvares - den te jeg liker er nemmelig en som bærer navnet Bestemors frukthave, om jeg riktig minnes 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 06:58 Skrevet i går, 06:58 Wow...for en mystisk forpakning. 🤯 Blir ikke bestefedrene triste da, når de ikke blir nevnt? 1
N-4K0 Skrevet i går, 07:04 Skrevet i går, 07:04 Presis denne forpakning har jeg dog ikke beskuet, derfor jeg intet å kommentere har, dog Deres undring om de nevnte bestefedre jeg nu deler 🤔 jeg kan bare antage at de intet å gjøre hadde med denne kreasjon. 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:06 Skrevet i går, 07:06 Hmm..."de hengende hager til bestemødrene" har jeg ingen lyst til å smake på. Lyder skummelt ut... 1
N-4K0 Skrevet i går, 07:11 Skrevet i går, 07:11 Frøken Pott, jeg må nu be Dem om å ikke påføre mitt sinn undringer om disse hengende frukthager... 1
75192 Skrevet i går, 07:32 Skrevet i går, 07:32 Trøtt nå zero cola help natte vakt nei sover dårlig deluxs 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:33 Skrevet i går, 07:33 Upps...jeg tilegner min tannlige tilstand grunnen til at det avspores litt og det var nesten ikke meningen. 1
75192 Skrevet i går, 07:34 Skrevet i går, 07:34 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Upps...jeg tilegner min tannlige tilstand grunnen til at det avspores litt og det var nesten ikke meningen. Jo da 😁😁👍👍😎😎 1 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:34 Skrevet i går, 07:34 75192 skrev (Akkurat nå): Trøtt nå zero cola help natte vakt nei sover dårlig deluxs Hvordan er det med å gå seg en liten tur og få frisk luft innimellom. I nattens mulm og mørke om så var. 1
75192 Skrevet i går, 07:36 Skrevet i går, 07:36 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Hvordan er det med å gå seg en liten tur og få frisk luft innimellom. I nattens mulm og mørke om så var. Orker ikke 😢😢😢 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:43 Skrevet i går, 07:43 75192 skrev (5 minutter siden): Orker ikke 😢😢😢 Skjønner. Forståelsesfull liten morgenklem fra meg til deg. 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:51 Skrevet i går, 07:51 Magen min rumler og insisterer på at jeg har utsatt det lenge nok nå; den vil ha mat og vanlig forpleining, så da gjør jeg det. So long så lenge. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:27 Skrevet i går, 13:27 Vi har spist sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå