Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 75192 skrev (6 minutter siden): men dere må betale i måned for tv2play eller i året da OK, da er det ikke like fristende lengre.😉😉
N-4K0 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Blade har jeg sett litt av, i hvertfall den første, tror jeg. --- SPOILER --- Spoiler Wesley Snipes dukker faktisk opp i rollen som Blade igjen i Deadpool & Wolverine. Endret 22 timer siden av N-4K0
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 Endret 20 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
75192 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 rampe nissen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 Vi tipper Nisserinner.😉😉
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Jeg gidder ikke prøve å gjette, hva kaller man feminine nisser?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) N-4K0 skrev (31 minutter siden): Jeg gidder ikke prøve å gjette, hva kaller man feminine nisser? Kjedelig du er da Nack. 😔 La gå da. 😌😏 SprengeMobil skrev (3 timer siden): Nissiner? 75192 skrev (1 time siden): rampe nissen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tipper Nisserinner.😉😉 Feminine nisser heter Peniser. Forklaringen på vitsen: Pen + Nisser = Peniser (mangler en "n" og en "s" da.) Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Kjedelig du er da Nack. 😔 La gå da. 😌😏 Feminine nisser heter Peniser. Forklaringen på vitsen: Pen + Nisser = Peniser (mangler en "n" og en "s" da.) Vi burde forstått at det var noe sånt ja.
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Her vrimler det av opplysninger med svar jeg aldri har tenkt spørsmålet til. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Det samme sier vi.
N-4K0 Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Sviskepott skrev (10 timer siden): Her vrimler det av opplysninger med svar jeg aldri har tenkt spørsmålet til. Man skal høre mye før øra detter av og her på forumet er det mye rart å lese 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Vi må si det samme vi.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå