Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 75192 skrev (6 minutter siden): men dere må betale i måned for tv2play eller i året da OK, da er det ikke like fristende lengre.😉😉
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Blade har jeg sett litt av, i hvertfall den første, tror jeg. --- SPOILER --- Spoiler Wesley Snipes dukker faktisk opp i rollen som Blade igjen i Deadpool & Wolverine. Endret 17 timer siden av N-4K0
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 Endret 15 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
75192 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 rampe nissen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @75192 @N-4K0 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vet dere hva man kaller feminine nisser for? Jeg deler svaret når alle har svart. 😏 Vi tipper Nisserinner.😉😉
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg gidder ikke prøve å gjette, hva kaller man feminine nisser?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) N-4K0 skrev (31 minutter siden): Jeg gidder ikke prøve å gjette, hva kaller man feminine nisser? Kjedelig du er da Nack. 😔 La gå da. 😌😏 SprengeMobil skrev (3 timer siden): Nissiner? 75192 skrev (1 time siden): rampe nissen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tipper Nisserinner.😉😉 Feminine nisser heter Peniser. Forklaringen på vitsen: Pen + Nisser = Peniser (mangler en "n" og en "s" da.) Endret 11 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Kjedelig du er da Nack. 😔 La gå da. 😌😏 Feminine nisser heter Peniser. Forklaringen på vitsen: Pen + Nisser = Peniser (mangler en "n" og en "s" da.) Vi burde forstått at det var noe sånt ja.
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Her vrimler det av opplysninger med svar jeg aldri har tenkt spørsmålet til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå