75192 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden N-4K0 skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke noe imot snø, så lenge den holder seg unna veier og innkjørsler ønsker en meter med snø tenk da må du måke du blir sikkert helt pote drit sur da 1
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Neida, eller kanskje, men hovedsaklig skikkelig irritert hvis jeg måtte måke en pokkers meter med snø 1
75192 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden N-4K0 skrev (22 minutter siden): Neida, eller kanskje, men hovedsaklig skikkelig irritert hvis jeg måtte måke en pokkers meter med snø gjør meg som bor i blokk da, da har du noen som måker for deg da blir du lat sitter godt på rompa mi nå.. 1 1
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden De blokkene som er her har bare andelsleiligheter, er bare borettslag og det gidder jeg ikke, men sameiet jeg bodde i i ni år hadde brøyting fra en lokal entreprenør og det var fine greier, trengte bare å måke rundt bilen og foran fellesinngangene. 1
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Snø er kjempefint på postkort på varmeste sommeren. Ikke ellers. 1
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg vil ikke si jeg hater snø, men jeg er definitivt med i kunne-ikke-brydd-meg-mindre-om-snø-klubben. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Snø er kjempefint på postkort på varmeste sommeren. Ikke ellers. Vi er 100% enige.
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg hater kulden mer enn jeg hater snøen, <5cm snø er greit hvis temperaturen ikke kryper under -2 grader. 1
75192 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Husker for mange år siden,,,,, da var det nest 2 meter snø her i fredrikstad roper hurra da nå ser den stygge asfallten danei bedre med snø dere får snø av meg grattis da 😀 1
N-4K0 Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden To meter snø er minst 1.95 meter for mye snø for min del 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Vi drikker te nå.🍵🍵😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå