Sviskepott Skrevet i går, 11:04 Skrevet i går, 11:04 Jeg tror jeg skal koke meg noen egg, for suget har rammet meg. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 13:16 Skrevet i går, 13:16 (endret) Viste dere at Diskusjon.no har faktisk sin egen Discord samfunn? 😏🤗 Denne invitasjonen her ned under har 10 biletter. Etter at de er brukt opp så vil ikke denne invitasjonen virke lengre. Dette er trossalt en lite samfunn. Jeg er kun en bruker der ikke en Styremedlem. 😌😏 https://discord.gg/xKhN8atvtN Endret i går, 13:21 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:17 Skrevet i går, 13:17 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg skal koke meg noen egg, for suget har rammet meg. Vi sier nam nam.😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 15:25 Skrevet i går, 15:25 Hva skal man finne på nå da, hmm? 🤔🤔 1
Sviskepott Skrevet i går, 16:08 Skrevet i går, 16:08 Å saumfare sine skuffer, skap og kjølerom er alltid lurt, TDS. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 16:10 Skrevet i går, 16:10 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Å saumfare sine skuffer, skap og kjølerom er alltid lurt, TDS. Hva betyr saumfare? Aldri hørt om det ordet, før nå. 🤔🤔 1
N-4K0 Skrevet i går, 17:11 Skrevet i går, 17:11 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hva betyr saumfare? Aldri hørt om det ordet, før nå. 🤔🤔 Saumfare betyr det samme som Lete eller Gå gjennom noe, å se etter noe (muligens å grundig sjekke/gjennomgå) Endret i går, 17:12 av N-4K0 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:40 Skrevet i går, 17:40 Vi har pyntet litt med nisser hjemme i dag.🎅🎅🤶🤶
N-4K0 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ta på dere nisseluer og sett dere i hver deres krok, så kan dere leke julepynt 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi takker for tipset.
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Santa Ciaran og Santa Ciara, eller Ciaran og Ciara (Santa Tvillingene) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Santa Ciaran og Santa Ciara, eller Ciaran og Ciara (Santa Tvillingene) Vi trodde nesten at du kalte oss for Santana Tvillingene nå, men vi Digger Carlos Santana.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Denne her var sterk og god. 😋😋😋 Endret 7 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 2 1
75192 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (På 27.11.2025 den 17.54): Mobilnettet er tregt i dag, uansett hva jeg går inn på loader det tregt. 😳🤔 Hva med å bytte til raskere mobil abonomang da...mitt ja vet du tenker dyrt da ca 795.kr i måned dyrt ja det er super raskt vet siste ordet feil dere😡ps @TheDarkSycamore - SCM ps ikke sint på deg feil skrivingen se under her du https://mobiltelefoni.no/mobilabonnementer?utm_source=adwords_pmax&utm_medium=c&utm_campaign=16594182665&utm_content=&utm_term=&network=x&gad_source=1&gad_campaignid=16585642936&gbraid=0AAAAADy4S4G6SZZaY2eCPN8v-uHGOhvNt&gclid=Cj0KCQiA_8TJBhDNARIsAPX5qxS8OXPpCCqOdmQrXnXj3kMrg0cUs8k2gm6Jg8MMXr3DX-JVdpNOmxAaAlbIEALw_wcB se på de 2 https://talkmore.no/privat/abonnement/enkelt/bestill?_gl=1*14ef6fy*_up*MQ..*_gs*MQ.. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Denne her var sterk og god. 😋😋😋 Vi synes at den ser knalldigg ut.😋😋
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg skal skrive på julekort og sende nordover til nevøene mine på 3,5 år og 10 måneder 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi synes at det er skikkelig koselig med julekort.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg skulle skrive på kortene og gjøre dem klare til sending siden jeg likevel må hente en pakke, men så har jeg selvsagt bare enkle julekort, jeg trodde det var doble kort jeg hadde 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Vi synes at snø bare hører hjemme på julekort.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå