MR SPEED Skrevet tirsdag kl 00:37 Skrevet tirsdag kl 00:37 Bruker mobil data fra mobilen til meta quest 3 nå kopla ut inter netten skulle sette opp nytt modem 1 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 01:10 Skrevet tirsdag kl 01:10 Jeg har aldri spilt sånne greier noe sted. Holder meg til kabal liksom. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 02:44 Skrevet tirsdag kl 02:44 (endret) Jeg har planen om og bygge ferdig "Obeka, Splitter of Seconds" rebuild commander kortstokken min til neste torsdag. (Dette er en Magic The Gathering ting.) Endret tirsdag kl 02:45 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:09 Skrevet tirsdag kl 03:09 Vi har spist frokost nå.😋😋
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 13:09 Skrevet tirsdag kl 13:09 Må ordne litt i rotet mitt nå, så da gjør jeg det. Hei og Hade. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:10 Skrevet tirsdag kl 13:10 Vi har spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 13:54 Skrevet tirsdag kl 13:54 Sviskepott skrev (12 timer siden): Jeg har aldri spilt sånne greier noe sted. Holder meg til kabal liksom. det er ikke spill du 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:33 Skrevet tirsdag kl 17:33 Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi har våknet nå.😉😉
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden V er en tv serie scienfiction serie se link 😎 V serie 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi drikker brus nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg kjøpte en boks Coca-Cola Vanilla på Spar i kveld, samt en boks Fanta Strawberry. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er to bruser vi har et labert forhold til.
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden I går kveld smakte jeg en munnfull av noe jeg ikke har vært borti før: Mack Isbjørn Lite Blodappelsin og Mango Lite Glutenfri.... Å FYTTIKATTA FOR NOE SØL!!!! Jeg spyttet det ut igjen og skal aldri mer ha sånt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg antar dere har prøvd dem og ikke liker dem? Vi kan bekrefte at det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå