MR SPEED Skrevet søndag kl 13:20 Skrevet søndag kl 13:20 Sviskepott skrev (53 minutter siden): Det har regnet en del hos meg i dag og jeg er glad for at det ikke er snø som kommer ned. 😕 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (47 minutter siden): Vi hadde regn i Bergen i går, men nå er det klarvær igjen. Så vi frykter at det skal fryse på i natt. Her kommer vinteren jokke 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:14 Skrevet søndag kl 17:14 Jag har gitt en søndags stream oppdatering i dag. 🤗😏 TheDarkSycamore - SCM skrev (49 minutter siden): Søndags stream oppdatering: Streamen min i dag vil starte i vanlig tid, 20:00 allikevel. 🙃🎮🎮 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:47 Skrevet søndag kl 17:47 MR SPEED skrev (4 timer siden): Her kommer vinteren jokke Vi Digger den sangen der.🥰🥰
N-4K0 Skrevet søndag kl 21:36 Skrevet søndag kl 21:36 Det var litt plussgrader og regn i går, men det har frosset på siden da, så i dag er det mye knas på bakken. 1
MR SPEED Skrevet søndag kl 22:04 Skrevet søndag kl 22:04 Jeg vet ikke om minus i planke byen da, for jeg har sitte med meta quest 3 i hele dag da 👍👍👍 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 22:57 Skrevet søndag kl 22:57 Jeg har lagt i min seng en time eller to, men søvnen vil ikke komme. Tror jeg må lytte til godt råd og se om det hjelper; å ikke holde på med tv, mobil eller data de siste timene av min våkenhet, men roe ned og forberede meg på hvile. Skal teste det utover i neste mnd. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:40 Skrevet søndag kl 23:40 Vi synes at det høres lurt ut.
Sviskepott Skrevet mandag kl 06:29 Skrevet mandag kl 06:29 Denne natten ble stykkevis og delt, men problemer i fleng å løse. Må gjøre noe med det i dag. 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 11:28 Skrevet mandag kl 11:28 Jeg sitter med dyne over meg, med meta quest 3 fryser igjen innvendig. 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 11:50 Skrevet mandag kl 11:50 Sender deg et varmeteppe som er spesiallaget; du kan krype inn i det som en varmesovepose, så blir du straks bedre. 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 12:41 Skrevet mandag kl 12:41 Sviskepott skrev (46 minutter siden): Sender deg et varmeteppe som er spesiallaget; du kan krype inn i det som en varmesovepose, så blir du straks bedre. kan ikke klage da er de som sitter i rulle stol da... Sorry hvis du gjør det sorry kan ikke klage får mat vær dag drike selv om vært syk fra jeg ble 17 år til nå 55.år da fines de som ikke kan røre en finger da lile finger jeg vil ikke klage var en tanke som kom ut da @Sviskepott ❤️❤️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 13:07 Skrevet mandag kl 13:07 Vi har spist lunsj nå.😋😋
Sviskepott Skrevet mandag kl 13:13 Skrevet mandag kl 13:13 MR SPEED skrev (30 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi har spist lunsj nå.😋😋 Åhh, det har jeg glemt i dag, så takk for påminnelsen. 🌹 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 13:16 Skrevet mandag kl 13:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi har spist lunsj nå.😋😋 I morgen favoritt maten min Sviskepott skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ Åhh, det har jeg glemt i dag, så takk for påminnelsen. 🌹 morgen favoritt maten min 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:32 Skrevet mandag kl 17:32 Sviskepott skrev (4 timer siden): ♥️♥️ Åhh, det har jeg glemt i dag, så takk for påminnelsen. 🌹 Vi tenker at du spiste noe godt til lunsj i dag.🥰🥰
N-4K0 Skrevet mandag kl 21:55 Skrevet mandag kl 21:55 Det har vært -4 her i dag, jeg har vært i bilen fra -4 til -9 grader og vært kald på fingre og tær og har nå i kveld igjen - for alvor pga. Black Friday - seriøst begynt å vurdere kjøp av ny pc. 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:13 Skrevet mandag kl 22:13 MR SPEED skrev (8 timer siden): I morgen favoritt maten min morgen favoritt maten min Nei ble 26 november da kommer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:15 Skrevet mandag kl 22:15 Kom på må loge av nå lite strøm på mobilen min brukt den som internett til meta quest 3,fant ut koplet ut gamle modemet ødelagt nettverk antenne 😢 må ladde den nå litte strøm da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:37 Skrevet mandag kl 23:37 Vi drikker vann nå.💧💧
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå