Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 13:10 Skrevet lørdag kl 13:10 Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:35 Skrevet lørdag kl 17:35 Nå har vi spist middag.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 18:05 Skrevet lørdag kl 18:05 Jeg tok en impulstur innom Europris for å kjøpe et par av disse før stengetid. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:13 Skrevet lørdag kl 18:13 Vi sier nam nam.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 18:29 Skrevet lørdag kl 18:29 År og dag siden jeg spiste sånt, jeg skal ha en selv og gi den andre i julegave 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:11 Skrevet lørdag kl 19:11 Vi synes at det Høres Toppers ut.
MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:10 Skrevet lørdag kl 20:10 Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 01:02 Skrevet søndag kl 01:02 MR SPEED skrev (4 timer siden): Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 Huffda, det er kjempe kjedelig når sånt skjer. 😲😖😩😣 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 01:24 Skrevet søndag kl 01:24 MR SPEED skrev (5 timer siden): Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 Håper du finner ordene igjen som du skrev dem. 🧡 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:53 Skrevet søndag kl 01:53 Vi drikker vann nå.💧💧
Sviskepott Skrevet søndag kl 01:54 Skrevet søndag kl 01:54 Jeg har hatt to munnfuller med vann og lurte på om jeg skulle ta litt appelsinjuice, men har ikke bestemt meg ennå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:03 Skrevet søndag kl 02:03 Vi skal spise frokost om en timestid.😋😋
Sviskepott Skrevet søndag kl 02:18 Skrevet søndag kl 02:18 Det er helt i orden. Jeg legger meg litt til, så holder dere vakt her og jeg kan sove trygt. Kos dere. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 03:06 Skrevet søndag kl 03:06 Sviskepott skrev (47 minutter siden): Det er helt i orden. Jeg legger meg litt til, så holder dere vakt her og jeg kan sove trygt. Kos dere. Vi ønsker deg en fin og god natt videre Sviskepott du vår gode venn.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 08:49 Skrevet søndag kl 08:49 Takk...jeg fikk noen få timer, men de var gode. God dag til dere to. 1
MR SPEED Skrevet søndag kl 11:19 Skrevet søndag kl 11:19 Sviskepott skrev (9 timer siden): Håper du finner ordene igjen som du skrev dem. 🧡 nei er ikke så farlige 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:23 Skrevet søndag kl 12:23 Vi har drukket te nå.🍵🍵😋😋
Sviskepott Skrevet søndag kl 12:24 Skrevet søndag kl 12:24 Det har regnet en del hos meg i dag og jeg er glad for at det ikke er snø som kommer ned. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:30 Skrevet søndag kl 12:30 Vi hadde regn i Bergen i går, men nå er det klarvær igjen. Så vi frykter at det skal fryse på i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå