Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nå har vi spist middag.😋😋
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg tok en impulstur innom Europris for å kjøpe et par av disse før stengetid. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vi sier nam nam.😋😋
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden År og dag siden jeg spiste sånt, jeg skal ha en selv og gi den andre i julegave 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi synes at det Høres Toppers ut.
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 Huffda, det er kjempe kjedelig når sånt skjer. 😲😖😩😣 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (5 timer siden): Greide slette txt i forumet før fikk send det arg🤬😡 Håper du finner ordene igjen som du skrev dem. 🧡 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Vi drikker vann nå.💧💧
Sviskepott Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Jeg har hatt to munnfuller med vann og lurte på om jeg skulle ta litt appelsinjuice, men har ikke bestemt meg ennå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Vi skal spise frokost om en timestid.😋😋
Sviskepott Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Det er helt i orden. Jeg legger meg litt til, så holder dere vakt her og jeg kan sove trygt. Kos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå