Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:02 Skrevet fredag kl 20:02 Nå logger vi av, noen timer. For vi skal tilbake til Beatlesmaratonen vår.♥️♥️♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 20:53 Skrevet fredag kl 20:53 Snart logger jeg også av her, men kommer tilbake når det passer seg sånn. God maraton til dere to. 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 21:10 Skrevet fredag kl 21:10 (endret) @MR SPEED Er det Odas spesialbil som skal frakte bare til deg om noen dager? Endret fredag kl 21:10 av Sviskepott 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 21:51 Skrevet fredag kl 21:51 (endret) Sviskepott skrev (42 minutter siden): @MR SPEED Er det Odas spesialbil som skal frakte bare til deg om noen dager? @Sviskepott skal for klare i morgen trøtt slapp vet ikke er hypo konstant hypokonder da føler vere dag en å går da vet om influensa verker litt her der da Endret fredag kl 21:52 av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 00:40 Skrevet lørdag kl 00:40 Vi drikker vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 01:25 Skrevet lørdag kl 01:25 (endret) MR SPEED skrev (5 timer siden): Er ikke de her skjønner ikke du tuller da @TheDarkSycamore - SCM 😜😛🤪😝 du brukte de i bilde Man oppfatter emojier forskjellig også. Det er noe man ikke kan komme seg unna, og man må nesten leve med. 😏😌 Jeg personlig tar ikke det så tungt i hva slags emiji andre bruker. 🙂🙃 Endret lørdag kl 01:28 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:14 Skrevet lørdag kl 03:14 Vi har spist egg & bacon og drukket appelsinjuice til frokost nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet lørdag kl 17:36 Skrevet lørdag kl 17:36 Akk ja sann, så ble det to stekte egg og stekte poteter og stekt løk og det var kjempegodt! Jeg er en enkel sjel. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:40 Skrevet lørdag kl 17:40 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Akk ja sann, så ble det to stekte egg og stekte poteter og stekt løk og det var kjempegodt! Jeg er en enkel sjel. Vi sier nam nam, for vi tenker at det enkle er ofte det beste.😋😋🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 22:28 Skrevet lørdag kl 22:28 H-O-T-T-O-G-O, you can take me hot to go! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:53 Skrevet søndag kl 00:53 Vi har drukket vann nå.💧💧 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 04:07 Skrevet søndag kl 04:07 Jeg også. Omtrent tre dl. Tatt en medisin og håper ting blir bedre. Vurderer kaffe og skive siden jeg jo er omtrent skikkelig våken og får nok ikke sovet igjen. Tenke litt på det. 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 04:17 Skrevet søndag kl 04:17 ...og nå noen minutter senere har jeg tenkt at frokost må det bli nå, så jeg kan si at min dag har startet. Kaffe, melk, to skiver med noe "greier på" blir det. Jeg pleier å spise foran tv`n. Da må jo den slås på. 2
Sviskepott Skrevet søndag kl 07:28 Skrevet søndag kl 07:28 Sviskepott skrev (3 timer siden): ...og nå noen minutter senere har jeg tenkt at frokost må det bli nå, så jeg kan si at min dag har startet. Kaffe, melk, to skiver med noe "greier på" blir det. Jeg pleier å spise foran tv`n. Da må jo den slås på. Mitt sinn var på vei til kjøkken og kjøleskap, men mine to ben gjør som de vil og brakte meg til soverommet og jumpet oppi/under dyna og der sovnet vi alle tre. Det gjorde godt faktisk. Snart er det frokost på ordentlig. 2
MR SPEED Skrevet søndag kl 11:03 Skrevet søndag kl 11:03 SprengeMobil skrev (På 15.11.2025 den 0.45): Hobbyhypokonder. Prøve de her du 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:38 Skrevet søndag kl 11:38 Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:37 Skrevet søndag kl 17:37 Vi har spist middag nå.😋😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå