Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sviskepott skrev (42 minutter siden):

@MR SPEED Er det Odas spesialbil som skal frakte bare til deg om noen dager? ;) 

@Sviskepott skal for klare i morgen trøtt slapp vet ikke er hypo konstant hypokonder da føler vere dag en å går da 

vet om influensa verker litt her der da 

Endret av MR SPEED
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
MR SPEED skrev (5 timer siden):

Er ikke de her skjønner ikke du tuller da @TheDarkSycamore - SCM

😜😛🤪😝:tease:

du brukte de i bilde

IMG_6731.png

Man oppfatter emojier forskjellig også. Det er noe man ikke kan komme seg unna, og man må nesten leve med. 😏😌 Jeg personlig tar ikke det så tungt i hva slags emiji andre bruker. 🙂🙃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg også. Omtrent tre dl. Tatt en medisin og håper ting blir bedre. Vurderer kaffe og skive siden jeg jo er omtrent skikkelig våken og får nok ikke sovet igjen. Tenke litt på det. 

• Hjerte 1
Skrevet

...og nå noen minutter senere har jeg tenkt at frokost må det bli nå, så jeg kan si at min dag har startet.
Kaffe, melk, to skiver med noe "greier på" blir det. :) Jeg pleier å spise foran tv`n. Da må jo den slås på. 

• Hjerte 2
Skrevet
Sviskepott skrev (3 timer siden):

...og nå noen minutter senere har jeg tenkt at frokost må det bli nå, så jeg kan si at min dag har startet.
Kaffe, melk, to skiver med noe "greier på" blir det. :) Jeg pleier å spise foran tv`n. Da må jo den slås på. 

Mitt sinn var på vei til kjøkken og kjøleskap, men mine to ben gjør som de vil og brakte meg til soverommet
og jumpet oppi/under dyna og der sovnet vi alle tre. Det gjorde godt faktisk. Snart er det frokost på ordentlig.

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...