MR SPEED Skrevet torsdag kl 23:30 Skrevet torsdag kl 23:30 Ikke jeg jeg hører King of the night time world 💋💋💋💋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:31 Skrevet torsdag kl 23:31 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke jeg jeg hører King of the night time world 💋💋💋💋 ♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 02:30 Skrevet fredag kl 02:30 Ser at Mr-$ er flink til og kysse. 🥴😜🥴🤪 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 02:51 Skrevet fredag kl 02:51 Bite my tongue, bide my time wearing a warning sign, wait 'til the world is mine 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 03:13 Skrevet fredag kl 03:13 Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 05:05 Skrevet fredag kl 05:05 Jeg skal vaske tøy i dag og henge ting ut på snora, så får vi se om det blir litt tørk der. 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 07:14 Skrevet fredag kl 07:14 @TheDarkSycamore - SCM er ikke det du trur 💋💋💋💋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 12:16 Skrevet fredag kl 12:16 MR SPEED skrev (5 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM er ikke det du trur 💋💋💋💋 Jada kjære, det holder og musse meg nå. 🥴🥴🤣😂😅🥴🥴 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 13:07 Skrevet fredag kl 13:07 Tror at smasketrangen er stor her inne for tiden. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:28 Skrevet fredag kl 13:28 Vi har spist sushi nå.🍣🍣😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 15:49 Skrevet fredag kl 15:49 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Jada kjære, det holder og musse meg nå. 🥴🥴🤣😂😅🥴🥴 Våkn opp 😡 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:18 Skrevet fredag kl 17:18 N-4K0 skrev (47 minutter siden): Vinteren er her 🙁 Joke Valentine da 😁 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 17:40 Skrevet fredag kl 17:40 (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): Våkn opp 😡 Ikke bli sint, jeg bare tuller litt. Det er helt harmløs spøk vennen. 😳 Ikke helt dagen din igjen? 🤔 Endret fredag kl 17:54 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:50 Skrevet fredag kl 17:50 Vi har spist Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:54 Skrevet fredag kl 18:54 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Ikke bli sint, jeg bare tuller litt. Det er helt harmløs spøk vennen. 😳 Ikke helt dagen din igjen? 🤔 Er ikke sint slapp av… jeg bare ba deg å våkne opp da….. er greit sagt bruk 😝😜🤪😛 da skjønner jeg du tuller da plz ……. mange ganger må jeg si i ifra da 👍👍@TheDarkSycamore - SCM 👍👍 Endret fredag kl 19:14 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:03 Skrevet fredag kl 19:03 Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 19:54 Skrevet fredag kl 19:54 MR SPEED skrev (57 minutter siden): Er ikke sint slapp av… jeg bare ba deg å våkne opp da….. er greit sagt bruk 😝😜🤪😛 da skjønner jeg du tuller da plz ……. mange ganger må jeg si i ifra da 👍👍@TheDarkSycamore - SCM 👍👍 Jeg brukte jo både latter emojien og min favoritt emojien i sta. 🤨 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:56 Skrevet fredag kl 19:56 Sviskepott skrev (På 12.11.2025 den 20.41): Når jeg er sugen på sjokolade er den jeg måtte ha i mitt hjem, tilgjengelig...den beste. Merkelig at jeg syns hvit sjokolade er litt nedtur, men det går i en skjøyt det også. Aldri sett i handel, men... Smakt den men ikke den store den pøsen måte kaste de ut blitt ødelagt i varmen som var 3 typer i den hvite er god vanlig type er som vanlig melkesjokolade da den siste er mørkskjokolade sorry skrive feil 😢😢 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:59 Skrevet fredag kl 19:59 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg brukte jo både latter emojien og min favoritt emojien i sta. 🤨 Er ikke de her skjønner ikke du tuller da @TheDarkSycamore - SCM 😜😛🤪😝 du brukte de i bilde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå