Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november Vi synes at Minde Sjokolade er best.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 12. november Skrevet 12. november Når jeg er sugen på sjokolade er den jeg måtte ha i mitt hjem, tilgjengelig...den beste. Merkelig at jeg syns hvit sjokolade er litt nedtur, men det går i en skjøyt det også. Aldri sett i handel, men... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november Sviskepott skrev (5 minutter siden): Når jeg er sugen på sjokolade er den jeg måtte ha i mitt hjem, tilgjengelig...den beste. Merkelig at jeg syns hvit sjokolade er litt nedtur, men det går i en skjøyt det også. Aldri sett i handel, men... Vi har aldri smakt den der, er den god??🥰🥰
Sviskepott Skrevet 12. november Skrevet 12. november Aner ikke, men Toblerone kan vel ikke være vond sånn direkte? 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:14 Skrevet onsdag kl 23:14 Sviskepott skrev (3 timer siden): Aner ikke, men Toblerone kan vel ikke være vond sånn direkte? Vi liker godt hvit sjokolade.😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 03:03 Skrevet torsdag kl 03:03 Kanskje en mellomting kan bli hvit sjokolade dyppet i mørk? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:10 Skrevet torsdag kl 03:10 Sviskepott skrev (6 minutter siden): Kanskje en mellomting kan bli hvit sjokolade dyppet i mørk? Vi tenker at det hadde vært tingen.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 06:54 Skrevet torsdag kl 06:54 Som mørk sjokolade-hater er jeg høyst uenig jeg sier, heller hvit enn mørk sjoko, 100%! 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 07:57 Skrevet torsdag kl 07:57 Det er et fritt land enn så lenge, så folk kan gjøre akkurat som de vil, også med sjokolade. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:09 Skrevet torsdag kl 13:09 Vi synes at mørksjokolade er den beste for den inneholder flest antioksidanter. 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 16:06 Skrevet torsdag kl 16:06 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Sjekk dette @MR SPEED. Hjelp for mye lego hjelp 🤪 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 16:22 Skrevet torsdag kl 16:22 Sikkert mange som syns det er artig med sånn en bil i nabolaget. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:47 Skrevet torsdag kl 17:47 Vi har spist Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 21:03 Skrevet torsdag kl 21:03 Skal se den etter på @TheDarkSycamore - SCM 2
MR SPEED Skrevet torsdag kl 21:07 Skrevet torsdag kl 21:07 N-4K0 skrev (14 timer siden): Som mørk sjokolade-hater er jeg høyst uenig jeg sier, heller hvit enn mørk sjoko, 100%! Sier ja takk til alt som er søt godt ❤️❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:52 Skrevet torsdag kl 21:52 Mørk sjokolade er etter min smak alt annet enn søtt, altfor bitter på smak, men hver sin smak. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:27 Skrevet torsdag kl 23:27 Vi har drukket vann nå.💧💧
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå