Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:45 Skrevet tirsdag kl 18:45 Vi tenker at den trenger mat også.🚽🚽💩💩😉😉
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 22:19 Skrevet tirsdag kl 22:19 Å huttemegtu, for noen bilder jeg får i mitt hode nå. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:14 Skrevet tirsdag kl 23:14 Vi er glade for å være hodebildeformidlere.🤣🤣
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 23:16 Skrevet tirsdag kl 23:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi elsker rå løk.🧅🧅😋😋🥰🥰 Det klarer jeg ikke og skjønne at dere klarer. Jaja, dere om det. 🤔🤨 Jeg personlig har aldri klart og venne meg til smak konsistensen til vanlig løk. Men purreløk, hvitløk og vårløk klarer jeg og spise rå med ingen problemer. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:19 Skrevet tirsdag kl 23:19 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det klarer jeg ikke og skjønne at dere klarer. Jaja, dere om det. 🤔🤨 Jeg personlig har aldri klart og venne meg til smak konsistensen til vanlig løk. Men purreløk, hvitløk og vårløk klarer jeg og spise rå med ingen problemer. Vi liker rødløk bedre enn vanligløk men vi spiser begge rå uten problemer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 23:24 Skrevet tirsdag kl 23:24 Sviskepott skrev (1 time siden): Å huttemegtu, for noen bilder jeg får i mitt hode nå. 🤣 Hva slags bilder får du i hodet, denne videoen her? 🥴🥴 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 23:30 Skrevet tirsdag kl 23:30 Jeg har aldri sett eller hørt slik en drittsang noen sinne. *sjokkert* 🤯 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 23:42 Skrevet tirsdag kl 23:42 Sviskepott skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri sett eller hørt slik en drittsang noen sinne. *sjokkert* 🤯 Den er fra et spill som heter Conker's Bad Fur Day, men jeg har verken ikke spilt det spillet eller har det. Men The Great Mighty Poo er faktisk ganske kjent sang i gaming verden. 🎮🙃 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 23:44 Skrevet tirsdag kl 23:44 Jeg holder nok ikke til der, men har trukket meg videre ut gjennom jungelen og har funnet en liten bukt og en strand, helt alene og med en bungalow kun for meg selv. Løkki mi! 1 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 00:10 Skrevet onsdag kl 00:10 Har mistet respekten helt for Skogslik. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 03:08 Skrevet onsdag kl 03:08 Vi har spist frokost nå.😋😋
N-4K0 Skrevet onsdag kl 06:35 Skrevet onsdag kl 06:35 Jeg også, baguett med ost, skinke, majones og litt agurk og paprika 😋 1 2
Sviskepott Skrevet onsdag kl 07:32 Skrevet onsdag kl 07:32 Jeg tror at vi spiser og koser oss med omtrentlig det samme på maten alle sammen og det betyr at vi er nesten som en liten storfamilie. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 13:18 Skrevet onsdag kl 13:18 Vi har spist sushi nå.🍣🍣😋😋 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 14:25 Skrevet onsdag kl 14:25 Høres bra ut det. Tror jeg er veldig huslig i dag, for jeg begynner å sette opp en handleliste over alle slike ting en trenger for å bake brød med. Kjenner at det har vært en lang periode med kjøpebrød nå og hjemmelaget er det mere mat i når jeg lager dem. 2
N-4K0 Skrevet onsdag kl 15:07 Skrevet onsdag kl 15:07 Jeg bruker glutenfritt brød pga. glutensensitivitet, jeg kjøper og det er ikke akkurat billig dessverre, men sånn er det med glutenfritt. 1 1
Hydrium Skrevet onsdag kl 16:13 Skrevet onsdag kl 16:13 Angrer på at jeg ikke kjøpte sjokolade på vei hjem, et er tross alt lillelørdag i dag 😄 1 1
Hydrium Skrevet onsdag kl 16:36 Skrevet onsdag kl 16:36 SprengeMobil skrev (7 minutter siden): Freia-sjokolade er best! 100% enig der 😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå