Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:35 Skrevet mandag kl 17:35 Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:21 Skrevet mandag kl 23:21 Sviskepott skrev (42 minutter siden): Forsøker litt søvn igjen her. 💤 Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 09:47 Skrevet tirsdag kl 09:47 Underlig med alle de parene som skal, må, vil gifte seg på dager og mdn. + år med spesielle tall i seg. Gjør de det samme når de skal skille seg mon tro? 😕 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 11:33 Skrevet tirsdag kl 11:33 N-4K0 skrev (2 timer siden): 11/11 i dag. Mangler bare året, da hadde det blidt 11/11/11. Som det dessverre ikke er i dette året. 😌😌 Det vil skje i året 2111. ☺️🤗 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 11:51 Skrevet tirsdag kl 11:51 Der var den 10 timer og et kvarter søvnen unnagjort. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 13:14 Skrevet tirsdag kl 13:14 Vi spiser lunsj nå.😋😋
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 14:06 Skrevet tirsdag kl 14:06 Jeg har skrevet opp havregryn på min liste og det skal handles før helga. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 15:10 Skrevet tirsdag kl 15:10 N-4K0 skrev (22 minutter siden): Det så godt ut det der, Sycen 😋 Det var løk, vanlig løk i den. Jeg er ikke stor fan av strimlet løk. Utenom det, så var det faktisk godt. 🤗😋😋 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 15:16 Skrevet tirsdag kl 15:16 Jeg tar gjerne all løken, så lenge den er nok stekt 😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 15:44 Skrevet tirsdag kl 15:44 N-4K0 skrev (27 minutter siden): Jeg tar gjerne all løken, så lenge den er nok stekt 😋 Jeg spiser vanlig hvis den er finhakket. 😏😏 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 17:41 Skrevet tirsdag kl 17:41 Jeg er ikke fan av rå løk, hvis det er det du mener med vanlig, men stekt løk, ja takk 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:44 Skrevet tirsdag kl 17:44 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Dagens middag, namm. 😋😋 Vi sier nam nam.😋😋 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 17:54 Skrevet tirsdag kl 17:54 Nam, nam og mere nam, det er det nammeste jeg vet 😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:03 Skrevet tirsdag kl 18:03 N-4K0 skrev (19 minutter siden): Jeg er ikke fan av rå løk, hvis det er det du mener med vanlig, men stekt løk, ja takk 😋 Jeg klarer ikke verken rå strimlet eller strimlet stekt løk. Jeg syns vanlig løk har en rar konsistens på smak. Så, nei takk til vanelig strimlet løk. Den må være i finhakket hvis jeg skal klare og spise det uavhengig om den er rå eller stekt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:13 Skrevet tirsdag kl 18:13 Vi elsker rå løk.🧅🧅😋😋🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:24 Skrevet tirsdag kl 18:24 Dassen min var vist sulten nå. 🥴💩🚽 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå