Sviskepott Skrevet 9. november Skrevet 9. november Hvem av oss kommer til å melde om glatt føre og/eller snø først? Helst ikke meg. 😕 1
MR SPEED Skrevet 9. november Skrevet 9. november Sviskepott skrev (9 minutter siden): Hvem av oss kommer til å melde om glatt føre og/eller snø først? Helst ikke meg. 😕 @Sviskepott bor du her se under da får du snø 😁😁 Snøen kommer først i de høyeste fjelltraktene i Sør-Norge og i indre deler av Troms og Finnmark, ofte allerede i september-oktober. I lavere strøk, som for eksempel byer som Tromsø, Trondheim og Oslo, kommer den første snøen gjerne senere, i oktober eller november. Kystområdene er som regel de siste til å få snø, og i noen kystområder, som Bergen, er det sjelden med permanent snødekke. Vinterens første snø: Høyere strøk: Snøen legger seg ofte allerede i september-oktober i de høyeste områdene i Sør-Norge og i indre Troms og Finnmark. Lavere strøk: Første snøfall i byer som Tromsø er i snitt rundt 17. oktober, i Trondheim rundt 11. november og i Oslo rundt 15. november, ifølge Meteorologisk institutt. Kystområder: Kystområdene får vanligvis snø sist. Bergen har for eksempel aldri hatt permanent snødekke, selv om det kan snø der. 1
Sviskepott Skrevet 9. november Skrevet 9. november Ja, et eller annet sted bor jeg jo...så dette var kjølig lesning. 😛 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi synes også at det var en kjølig lesning.🥶🥶📖📖😉😉 1
MR SPEED Skrevet 9. november Skrevet 9. november Sviskepott skrev (2 timer siden): Ja, et eller annet sted bor jeg jo...så dette var kjølig lesning. 😛 fryser du ofte @Sviskepott jeg har vinduet opp du,,, som du 😍😍😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi har spist snop nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november MR SPEED skrev (5 timer siden): fryser du ofte @Sviskepott jeg har vinduet opp du,,, som du 😍😍😍 Det hender nok det ja. Tar frem soveposen min innimellom, men de ser litt rart på meg når jeg tar bussen da... ? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Vi har spist snop nå.😋😋 Håper det smakte riktig godt. 2
N-4K0 Skrevet 10. november Skrevet 10. november Jeg var ikke ute i går, men i dag har i hvertfall minusgradene kommet til sundet. 1,5 - 3 blå i dag. 1 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott skrev (3 timer siden): Det hender nok det ja. Tar frem soveposen min innimellom, men de ser litt rart på meg når jeg tar bussen da... ? Håper det smakte riktig godt. Vi kan bekrefte at det smakte godt.😋😋🥰🥰
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Det tror jeg på. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har nesten bestilt meg hurtigmat på døra i år, men det har ikke blitt så mange ganger. Må ta igjen det den lille tiden som er igjen dette året. Jeg har lyst på asiatisk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott skrev (4 minutter siden): Det tror jeg på. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har nesten bestilt meg hurtigmat på døra i år, men det har ikke blitt så mange ganger. Må ta igjen det den lille tiden som er igjen dette året. Jeg har lyst på asiatisk. Vi sier nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Mhm...jeg gleder meg faktisk og det er også en del av et måltid. Forventning og glede ved tanken på god mat. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Nå skal vi sove litt, vi snakkes senere.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november ...og jeg tusler rundt her og småsnakker med meg selv, blir ikke motsagt og er fornøyd med det. 1
N-4K0 Skrevet 10. november Skrevet 10. november Snakker man med seg selv, får man de svarene man vil ha. 1
Hydrium Skrevet 10. november Skrevet 10. november Har omgangssyken (noroviruset) ringte faren min (som er tannlege), og det han var mest bekymret for var om jeg syllte munnen så jeg ikke får magesyre i kontakt med tennene 😅 Svaret er ney. "ta tyggis etterpå da!" Det kommer til å stå på gravsteinen min "skyll og ta en tyggis" det ble også dødsårsaken min. For mye tyggis og skylling. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Hydrium skrev (1 time siden): Har omgangssyken (noroviruset) ringte faren min (som er tannlege), og det han var mest bekymret for var om jeg syllte munnen så jeg ikke får magesyre i kontakt med tennene 😅 Svaret er ney. "ta tyggis etterpå da!" Det kommer til å stå på gravsteinen min "skyll og ta en tyggis" det ble også dødsårsaken min. For mye tyggis og skylling. Vi ønsker deg Godbedring.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Ja, god bedring til den syke. Glad det ikke er meg. 😕 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå