Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Vi ser at her synges det.😉😉 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Vi ser at det gikk så det sang på forrige side.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Vi var ivrige på forrige side.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Vi drikker vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Skrevet 8. november Dette var en morsom og koselig video på samme tid. 🤣🥰 1
75192 Skrevet 8. november Skrevet 8. november (endret) Spist opp all osten i går 4 pakker da…. jeg måtte ventet på DHL…. Jeg måte holde meg våken hele dagen da…… trøtt da etter null soving da på natta før dag DHL kom da 😢😢😢 Endret 8. november av MR SPEED 1 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Jeg har gjennomluftet altfor lenge i dag og kjenner at hele meg har begynt å få frost i seg. Ikke bra og vinduer og dører skal lukkes NU! 😠 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Vi har spist lunsj nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Det ble ikke laks som jeg hadde tenkt, men ei skive brød, to dobbeltstekte egg og ei pølse i skiver og en halv løk, alt stekt og med ketchup og krydder på var det supergodt! 🍳 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Vi har spist middag nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Det høres bra ut C&C. Pass på her inne, så tar jeg meg en pause også. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld videre Sviskepott.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Takk...det ble to timers søvn og så er jeg her igjen...drikker litt vann og så forsøker jeg søvn igjen. +8,7 ute og jeg syns det er rart på denne tiden. Burde ha vært ned mot minus snart...men kjølig nok om jeg sover med åpent vindu. 🥶 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 9. november Skrevet 9. november Jeg kjente litt på begynnende kulde på fredagen, men mtp. datoen er det ikke rart og her oppe har vi vært heldige med tempen i høst selv om det har vært mye skitvær. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Vi har hatt 15 varmegrader her i Bergen på dagtid, og 10 varmegrader om natten, det er uvanlig for å være i november. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå