Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Vi er Sushigutten og Sushijenten.🍣🍣👨🦰👩🦰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november Skrevet 5. november Sviskepott skrev (15 timer siden): Bevare meg vel. Bør jeg holde for øynene når jeg besøker denne tråden i natt? 🙄 Kanskje det du. Nei da. 😂 En skjelden gang klarer jeg ikke og dy meg. 🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Vi har spist litt snop nå.😋😋 1
SprengeMobil Skrevet 5. november Skrevet 5. november Er inne på tanken med Undertaker som profilbildet. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Vi har funnet vårt perfekte profilbilde, og det er det vi har nå. 1 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) @SprengeMobil vil at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skal bytte profilbilde. 🥴🥴 Endret 6. november av TheDarkSycamore - SCM 2
SprengeMobil Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) Det var bare en idé fra min side. Endret 6. november av SprengeMobil 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november Skrevet 6. november Spre-M vurderer og bytte sitt egen profilbilde. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 6. november Skrevet 6. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi har funnet vårt perfekte profilbilde, og det er det vi har nå. En sannere sannhet skal en lete lenge etter! 2
N-4K0 Skrevet 6. november Skrevet 6. november Sviskepott har et perfekt profilbilde sett i sammenheng med brukernavnet 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Sviskepott skrev (6 timer siden): En sannere sannhet skal en lete lenge etter! Vi er 100% enige. N-4K0 skrev (4 timer siden): Sviskepott har et perfekt profilbilde sett i sammenheng med brukernavnet Vi er helt enige. 1
Sviskepott Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) @MR SPEED har kanskje lyst til å gjestesynge med KISS og stå på en scene med fullt av klappende folk foran? Endret 6. november av Sviskepott 2
Hydrium Skrevet 6. november Skrevet 6. november Om jeg skulle synge karaoke, hade jeg valgt Sabrina Carpenter sin "Espresso", mest på grunn av "I`m working late, cause i`m a singeeeeer!" linjen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Vi har spist Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 2
SprengeMobil Skrevet 6. november Skrevet 6. november Jeg blir nødt til å spille sangen 500 ganger på rad. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå