Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:46 Skrevet mandag kl 17:46 Vi er helt enige. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Håper greier holde meg våken nå til morgen DHL kommer nei nei nei i dag kommer posten med en pakke fra clas ohlson med pakke håper greier trøtt 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Det var godt og dusje. 🚿🚿 Og Tissis hule er også blitt vasket nå. Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bevare meg vel. Bør jeg holde for øynene når jeg besøker denne tråden i natt? 🙄 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi har spist frokost nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har spist nattmat med kaffe. To skiver med leverpostei og stripe majones...men den fine tomaten hadde blitt skikkelig muggen, så nå må det også opp på handleliste. Godt å ha grønnsaker i hus. Spise litt hver dag, så går det meste litt bedre. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vi er glade for å høre at det går bedre @Sviskepott🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Takk. Jo, hodet mitt sprenger ikke sånn som det har gjort. Ikke nese/bihuler heller. Velger å tro at dette er veien til landet "frisk". Om en stund. Tok meg i nakken sent i går og bar ut litt søppel, men trappene tok knekken på hele meg. Jeg er ingen sprinter og det er ok for nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Det er vi glade for å høre, og vi ønsker deg fortsatt godbedring, og vi håper at du snart er frisk igjen.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Håper du blir bra igjen fort som fjanden @Sviskepott 🌹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå