Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Kongen syns det er morsomt å bli snakket om både her og DER! 🤣 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober (endret) Skivs, banner deg for og snakke om kongen sine private premisser nå. 😂🥴🥴🤣 Endret 27. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 1
MR SPEED Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Er bare en konge @TheDarkSycamore - SCM er bare en konge da the king off rock and roll da 1 1
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Men en konge (som lever) i hånden er jo mye bedre enn ti døde konger på taket. 🤭 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Vi er enige med @MR SPEED, det er bare en konge: Nemlig: Elvis Aron Presley.👑👑♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober (endret) Karon Karon Karon Karon Karon KARON KAROOOONNNNNN. KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAkostKAKAKAKAKAKAKAKAKAkostKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAkostKAKAKAKAKAKAkostKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAkostKAKAKAKA... osv inn i det uendelige. Endret 27. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Din konge er ikke min konge, min konge er kongen i kortstokken, eller, han er det jo fire stykker av... kong Konge IV av Kortstokken! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober MR SPEED skrev (18 minutter siden): Spiste rizt mini Vi sier nam nam, de der er kjempedigge.😋😋🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober (endret) Min lille jente, klarer ikke og vente. 🥴🥴🥴 Endret 27. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Vi har kjøpt Urge og Cola i dag.🧃🧃🥤🥤😋😋🥰🥰
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Ehh...det har ikke jeg, men en masse nødvendig "papir" til bad og kjøkken ble det. Helt kalorifritt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Vi har spist sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Vi synes at det var kjempegodt.😋😋 2
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober BRA! Nei, det var ikke ment som akutt BH på engelsk. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Sviskepott skrev (Akkurat nå): BRA! Nei, det var ikke ment som akutt BH på engelsk. 🤣 Vi forstår hva du mener.🤣🤣 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå