Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Sviskepott skrev (3 timer siden): Hva har dere kjøpt? Om det går an å spørre? Vi har kjøpt hver vår twistpose.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Vi tenker at vi sier Twist And Shout.♥️♥️♥️♥️
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Åååå...twist er jo så godt, spesielt når en ikke har dem. 🤭 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det synes vi også.😋😋🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jeg hadde gjerne kjøpt inn Twist og sendt en pose til hver av dere til jul, hvis ønskelig 1 1
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober En skulle hatt den muligheten ja; å sende små eller store spiselige/drikkelige ting som gave til dem som vil ha. 1
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Ja, dessverre er det ikke så enkelt som å sende en pakke med en pose Twist til Sviskepott Diskusjon.no Norge 1 1
MR SPEED Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober N-4K0 skrev (1 time siden): Ja, dessverre er det ikke så enkelt som å sende en pakke med en pose Twist til Sviskepott Diskusjon.no Norge krusty the clown 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Vi har spist middag nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober N-4K0 skrev (3 timer siden): Ja, dessverre er det ikke så enkelt som å sende en pakke med en pose Twist til Sviskepott Diskusjon.no Norge Hihi...nå ble jeg glad og skal sitte og vente utenfor min dør i tilfelle den sendes med "Helt hjem", så ingen stjeler den i kveld/natt utenfor min dør. 🐺 Grr... Wuff! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Vi drikker vann nå.💧💧 1
MR SPEED Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Kjøpte philiadelphia hvitløk urter nå test med knaske gulerøtter på oda 1 1
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Åhh...et fat med oppkuttede grønnsaker og dip er veldig godt! 1
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober (endret) Jeg digger å bare gomle i meg Tine Kremgo' med krydder 😋 Endret 26. oktober av N-4K0 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Sviskepott skrev (3 timer siden): Åhh...et fat med oppkuttede grønnsaker og dip er veldig godt! Vi er helt enige.😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober N-4K0 skrev (8 timer siden): Jeg digger å bare gomle i meg Tine Kremgo' med krydder 😋 Det gjør sikkert Kongen også, men det skriver de ingenting om. 😂 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Skvis, banner deg for og snakke om kongen våres. 🥴🥴👑👑 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå