Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Wow...nå ser jeg for meg de litt ville tvillingene som spiser og slurper i friluft. Vakkert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Wow...nå ser jeg for meg de litt ville tvillingene som spiser og slurper i friluft. Vakkert. Vi pleier å spise smalahove på restaurant i Bergen en gang hver høst, og så spiser vi pinnekjøtt på samme restauranten en gang hvert år før jul. 1
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Så bra ting å ha i sine liv. Vi fortjener slikt, så hvorfor gjør ikke jeg også noe lignende? Det må jeg tenke litt på. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi har spist en godfrokost.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg vet ikke helt hvorden den skal besvares, så jeg gjør det ikke. Frokost er godt det! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): CC har spist nattmat. 🥴🥴 Døgnrytmen vår er sånn at vi spiser frokost klokken 04.00. 1
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har så lyst på egg i alle varianter, men det er så lenge siden jeg har spist det at jeg ser asiatiske gatematlagere som velter seg i alle sorter god eggemat på videosnutter og jeg er i himmelen og kjenner et sug i magen; jeg MÅ ha egg snart!
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke helt hvorden den skal besvares, så jeg gjør det ikke. Frokost er godt det! Like så greit. Trenger ikke og vite alt. 😏🙃 Med de emojiene jeg brukte i min forrige post, så har det ingen ting meg mat og gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå