Sviskepott Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Jeg blir trist når jeg tenker på hvor mange kjente navn for oss alle, som bare går der og venter på å gi oss den samme beskjeden. Noen dør via uhell, andre sykdom eller alder. Skulle hatt et friår nå. Tristhet tar på. 1
MR SPEED Skrevet i går, 08:57 Skrevet i går, 08:57 (endret) N-4K0 skrev (10 timer siden): Jeg har ikke sett noen klager fra dem på at jeg poster for mye, dessuten poster de selv tidvis mye og i et par ekstra tråder jeg ikke poster i, men greit, jeg kan roe ned postingen min. Vis skjult innhold Men - jeg er sånn at enten har jeg lyst til å poste og poster mye, eller så har jeg ikke lyst til å poste noe særlig og da blir det som regel bare Wikipedia-leken og kanskje tre-fire andre tråder. Under her er svaret @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): Vi synes at det er en ekstrem aktivitet i trådene på Lekeplassen i dag.😉😉 Over ser du det samme da @N-4K0 Endret i går, 09:23 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:38 Skrevet i går, 11:38 Vi har spist sushi til lunsj i dag.🥢🥢🍣🍣🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg har spist en baguett med ost, skinke, majones, agurk og paprika og prøvd limited edition Toffifee med hvit sjokolade. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vi sier nam nam.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Vi har spist snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi megadigger den sangen og det rockebandet.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg spiller alltid musikk via øretelefoner. Det er slutt på høy lyd ut i rommet, for jeg har naboer tett på og vil være en høflig og snill nabo. Ingen skal bli plaget av min spesielle musikksmak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå