N-4K0 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Gitarmusikk nei takk, gi meg i det minste noe metal hvis det må være gitar. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Vi elsker gitarmusikk.♥️♥️🎸🎸🎵🎵🎶🎶
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Jeg er litt alternativ og liker annerledesinstrumenter som jeg ikke har hørt før. Forsøkte å lære meg å få til munnharpe (for jeg liker lyden) men jeg fikk ikke til teknikken ordentlig. Den slo inntil tennene og det var ubehagelig, så...den ble liggende og så ga jeg den bort. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Vi synes at det er fint med munnharpe.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober N-4K0 skrev (15 timer siden): Gitarmusikk nei takk, gi meg i det minste noe metal hvis det må være gitar. Trykk du 😍 1
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Jeg beundrer folk som kan spille veldig fort og hardt og BRØLE i tillegg, for det må være vanskelig å holde takten fra a til å. 😕 1
N-4K0 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Jeg holder også orden i epostene mine, de fleste gjør vel det, ingen vits i å ta vare på gamle, unødvendige eposter. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Nack, banner deg for og snakke om eposter nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Pott bruker "lol" som godt voksen (?), men det gjør jeg og 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Sviskepott Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober N-4K0 skrev (4 timer siden): Pott bruker "lol" som godt voksen (?), men det gjør jeg og Ja, jeg lar meg ikke begrense av noe som helst. Kjenner jeg for å bruke ting, så blir det sånn. Er ikke oppdatert på nåtids-unges-merkelige-forkortelser og omskrivinger. Ord jeg ikke aner hva er. Burde vi kanskje hatt en egen tråd for oversettelser av uforståelig slæng? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå