N-4K0 Skrevet tirsdag kl 22:31 Skrevet tirsdag kl 22:31 Gitarmusikk nei takk, gi meg i det minste noe metal hvis det må være gitar. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:35 Skrevet i går, 01:35 Vi elsker gitarmusikk.♥️♥️🎸🎸🎵🎵🎶🎶
Sviskepott Skrevet i går, 03:12 Skrevet i går, 03:12 Jeg er litt alternativ og liker annerledesinstrumenter som jeg ikke har hørt før. Forsøkte å lære meg å få til munnharpe (for jeg liker lyden) men jeg fikk ikke til teknikken ordentlig. Den slo inntil tennene og det var ubehagelig, så...den ble liggende og så ga jeg den bort. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi synes at det er fint med munnharpe.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden N-4K0 skrev (15 timer siden): Gitarmusikk nei takk, gi meg i det minste noe metal hvis det må være gitar. Trykk du 😍 1
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg beundrer folk som kan spille veldig fort og hardt og BRØLE i tillegg, for det må være vanskelig å holde takten fra a til å. 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi er helt enige. 1
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Godt å få ryddet litt tenker jeg. Well done. 1
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg holder også orden i epostene mine, de fleste gjør vel det, ingen vits i å ta vare på gamle, unødvendige eposter. 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Nack, banner deg for og snakke om eposter nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Pott bruker "lol" som godt voksen (?), men det gjør jeg og 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå