Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Vi har vært en liten tur på butikken nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Jeg fikk ChatGPT til og illustre et morsomt bilde, samtidig stemmer det jo også. 🤣😂😌😏 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Vi har kost oss med middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober (endret) Det er akkurat nesten på grensen at jeg er morgengretten i dag. Pga for ofte lite søvn etter hverandre. Svært skjeldent jeg er morgengretten gretten faktisk, når jeg er det så er jeg som oftest sint på meg selv. Edit: Må nok innrømme at jeg er litt morgengretten og sur på meg selv i dag. Endret 12. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Vi var ofte morgengretne da vi var tenåringer.
MR SPEED Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Det er akkurat nesten på grensen at jeg er morgengretten i dag. Pga for ofte lite søvn etter hverandre. Svært skjeldent jeg er morgengretten gretten faktisk, når jeg er det så er jeg som oftest sint på meg selv. Edit: Må nok innrømme at jeg er litt morgengretten og sur på meg selv i dag. Sånn har vert ca måned er Ikke sur sint da fikk non medesiner nå fikk jeg 😉sove Endret 12. oktober av MR SPEED 1
N-4K0 Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Jeg har også vært morgengretten før, spesielt var jeg det gjennom det drøye året jeg hadde vikarjobb på det nå nedlagte lokale bakeriet hvor jeg måtte legge meg tidlig og stå opp 03:45 - 04:00 for å ha nok tid før jeg måtte på jobb. 1
Sviskepott Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Selv om jeg ikke sover nok, så blir jeg aldri gretten. Bare trøtt. 😴 1
N-4K0 Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Jeg ble gretten når jeg måtte stå opp rundt kl. 4 pga. jobb, ellers er jeg ikke særlig morgengretten, bare trøtt. 1 1
Sviskepott Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Jeg er et sted i livet hvor jeg tenker at mitt behov er fullstendig stillhet og ingenting som må gjøres akkurat nå. En veldig lang og god ferie hvor jeg kan bli uthvilt, slik jeg en gang var. For lenge siden. 😦 Sukk. Akk. 2
N-4K0 Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Stillhet og ro har alltid vært å foretrekke for min del over fest og moro som de fleste ser ut til å foretrekke i ungdommen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Vi har vært på Shellstasjonen og kjøpt oss ostebaconpølser nå i natt.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 1
N-4K0 Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober The future is always ahead, the moment it arrives it's already the past. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå