Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er akkurat nesten på grensen at jeg er morgengretten i dag. Pga for ofte lite søvn etter hverandre. Svært skjeldent jeg er morgengretten gretten faktisk, når jeg er det så er jeg som oftest sint på meg selv.

Edit: Må nok innrømme at jeg er litt morgengretten og sur på meg selv i dag.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden):

Det er akkurat nesten på grensen at jeg er morgengretten i dag. Pga for ofte lite søvn etter hverandre. Svært skjeldent jeg er morgengretten gretten faktisk, når jeg er det så er jeg som oftest sint på meg selv.

Edit: Må nok innrømme at jeg er litt morgengretten og sur på meg selv i dag.

Sånn har vert ca måned er Ikke sur sint da fikk non medesiner nå fikk jeg 😉sove 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har også vært morgengretten før, spesielt var jeg det gjennom det drøye året jeg hadde vikarjobb på det nå nedlagte lokale bakeriet hvor jeg måtte legge meg tidlig og stå opp 03:45 - 04:00 for å ha nok tid før jeg måtte på jobb.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Jeg er et sted i livet hvor jeg tenker at mitt behov er fullstendig stillhet og ingenting som  gjøres akkurat nå. 
En veldig lang og god ferie hvor jeg kan bli uthvilt, slik jeg en gang var. For lenge siden. 😦 Sukk.           Akk. 

• Hjerte 2
Skrevet

Stillhet og ro har alltid vært å foretrekke for min del over fest og moro som de fleste ser ut til å foretrekke i ungdommen.

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...