Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Vi spiser snop nå.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:19 Skrevet tirsdag kl 23:19 Vi drikker vann nå.💧💧 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:14 Skrevet onsdag kl 02:14 Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 02:14 Skrevet onsdag kl 02:14 (endret) Loop 'N' Peel Y'shtola, har jeg kalt Y'shtola Commander kortstokken min for. (Det er en Magic: The Gathering ting.) Har laget et skikkelig unik kombo i det dekket. 🎴🎴🎴 Har både løst og dele det og samtidig ikke, den er så unik jah. Hvis noen er faktisk skitt nysgjerrig, så kan jeg ta det opp under PM. Har heller ikke løst og dele den komboen offentlig på selve nettet, den er så personlig. Endret onsdag kl 02:14 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:16 Skrevet onsdag kl 02:16 Vi skal straks drikke cappuccino.☕☕😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:29 Skrevet torsdag kl 12:29 Vi har kost oss med god lunsj i dag.😋😋 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 17:58 Skrevet torsdag kl 17:58 Jeg har nettopp spist en god kyllingburger med cheddar og Jarlsberg 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:19 Skrevet torsdag kl 18:19 Vi sier nam nam.😋😋 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 19:27 Skrevet fredag kl 19:27 I dag gikk det i pasta arrabiata etter dagens gjøremål 😋 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 22:39 Skrevet fredag kl 22:39 Kålhue er ikke nødvendigvis noe dumt, men det kan også menes som noen som spiser mye kål. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:35 Skrevet fredag kl 23:35 Vi liker godt å spise kål.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 01:53 Skrevet lørdag kl 01:53 Herregud dette var et morsomt bilde. 🤣😂😅 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:21 Skrevet lørdag kl 02:21 Vi har kost oss med frokost nå.😋😋
MR SPEED Skrevet lørdag kl 08:51 Skrevet lørdag kl 08:51 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Herregud dette var et morsomt bilde. 🤣😂😅 Veldig enig du 👍👍 du forandret txt da de ser bedre 80tallet da 😍 Endret lørdag kl 08:56 av MR SPEED 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå