Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:13 Skrevet i går, 02:13 Vi har spist frokost nå.😋😋
N-4K0 Skrevet i går, 11:36 Skrevet i går, 11:36 Jeg skal hive i meg en baguett med kylling og hvitløksdressing 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:42 Skrevet i går, 16:42 Vi synes at det høres ut som en helt toppers ide.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:55 Skrevet i går, 16:55 Vi har spist hamburgere og pommes frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Slem Amy, du må ikke ødelegge. 😱🥺 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vi kan fortelle at Amy har knekt og veltet noen fine trær i skogen hos oss.
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Mye Amy-krøll her hvor jeg bor også...heldigvis ikke for meg, for jeg har ikke biler/båter/digre hus etc. Kunne godt ha tenkt meg ei lita hytte, godt forankret med tanke på storm og landlig beliggende. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vi har spist middag nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tok en sjanse på en ny fransk liten serie på "Flix`en", men der var det slem mann og konemishandling og det liker jeg IKKE! 😱 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vi drikker Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå