Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skriver det her tar tid sett 3 hell boy filmer har ikke sett film på 2 til 3 år grunnen er angsten min…. Hva brente jeg meg på fikk den glupe ideen ladde 8 ladde batterier d idioten meg kom borti de ladde batterine  de var glo varmere kunde ikke ta på de før de hadde blitt avkjølt da. nei brann sår noe der bare gjorde vont så er på 2400 mAh Så nå i dag laddet jeg 2 batterier i 6 min tok ut usb c ledningen utt av batteriet nå ❤️❤️GREASE 1 å GREASE 2 ❤️❤️

@N-4K0

@Maskinfører

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Sviskepott

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM
har glemt noen sorry

Endret av MR SPEED
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
MR SPEED skrev (4 minutter siden):

Skriver det her tar tid sett 3 hell boy filmer har ikke sett film på 2 til 3 år grunnen er angsten min…. Hva brente jeg meg på fikk den glupe ideen ladde 8 ladde batterier d idioten meg kom borti de ladde batterine  de var glo varmere kunde ikke ta på de før de hadde blitt avkjølt da. nei brann sår noe der bare gjorde vont så er på 2400 mAh Så nå i dag laddet jeg 2 batterier i 6 min tok ut usb c ledningen utt av batteriet nå ❤️❤️GREASE 1 å GREASE 2 ❤️❤️

@N-4K0

@Maskinfører

@Sviskepott

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM
har glemt noen sorry

Vi Digger Grease Filmene♥️♥️

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Skrevet
MR SPEED skrev (1 time siden):

@N-4K0

@Maskinfører

@Sviskepott

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM
har glemt noen sorry

Ja  se der ja sitter og ser på Haunted og  Horror movier jeg 😀

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...