MR SPEED Skrevet mandag kl 17:26 Skrevet mandag kl 17:26 TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Jeg skal printe ut falske kort igjen i morgen. Proxy som det pent heter i Magic The Gathering miljøet. ☺️☺️ Bilder ???? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:28 Skrevet mandag kl 17:28 Det vil vi også ha.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 17:29 Skrevet mandag kl 17:29 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi liker kortene du lager.🥰🥰 Det er kult at dere like dem. 🤩😎 Men det er ikke de jeg snakket om da. Jeg snakket om ekte kort som er printet på en A4 ark. 😏😏 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 17:30 Skrevet mandag kl 17:30 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Bilder ???? Jeg kan vise i morgen, etter jeg har printet dem ut. 🙂🙃 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:32 Skrevet mandag kl 17:32 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det er kult at dere like dem. 🤩😎 Men det er ikke de jeg snakket om da. Jeg snakket om ekte kort som er printet på en A4 ark. 😏😏 OK, sorry men vi tenker at de kortene også er kule og flotte.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 17:37 Skrevet mandag kl 17:37 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): OK, sorry men vi tenker at de kortene også er kule og flotte.🥰🥰 De type kortene der har jeg aldri vist enda. 🤨🤨 Dere får se bildet av dem imorgen. 😏😏 Endret mandag kl 17:38 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 17:52 Skrevet mandag kl 17:52 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): De type kortene der har jeg aldri vist enda. 🤨🤨 Dere får se bildet av dem imorgen. 😏😏 Vi gleder oss til å se de kortene i morgen, og vi mener at vi gjetter at vi kommer til å synes at de er kule også.🥰🥰😎😎
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:21 Skrevet mandag kl 18:21 Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet mandag kl 18:23 Skrevet mandag kl 18:23 Satt nytt pass ord på vg å tv2 på meta quest 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:24 Skrevet mandag kl 18:24 Vi hører på musikk i kveld.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:36 Skrevet mandag kl 18:36 Vi hører på radio og ser på tv nå.📻📻📺📺
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:58 Skrevet tirsdag kl 11:58 Vi har spist lunsj nå i sted.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:37 Skrevet tirsdag kl 16:37 Og nå har vi spist middag.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 16:51 Skrevet tirsdag kl 16:51 (endret) @MR SPEED siden du spurte i går om og se bilde. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), siden dere også var nysgjerrige. Her er bilde av Proxy kortene som jeg snakket om i går. 🤗🤗 Dette er lov og gjøre i enkelte spill-formater i Magic The Gathering. Men er ikke lov og gjøre dette i turneringener og enorme argumanger. Da må man ha de ekte kortene, ikke i printet utgave som på bildet nedunder. 😏😏 Endret tirsdag kl 16:52 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå