Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Skrevet 15. september Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Skrevet 15. september Vi er fortsatt lysvåkne.
Sviskepott Skrevet 17. september Skrevet 17. september Jeg er ikke lys våken og vurderer om jeg skal sove en halvtime til, eller to. 🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Skrevet 17. september Vi har spist lunsj nå.😋😋
Sviskepott Skrevet 17. september Skrevet 17. september Jeg er surrete med måltidene mine i dag også. 😦 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Skrevet 17. september Nå har vi spist middag.😋😋 1
Luna Vulpes. Skrevet 17. september Skrevet 17. september Jeg har bestilt bøker til noe over 2000 kr, til studie. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Skrevet 17. september Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 17. september Skrevet 17. september @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan dere forandre litt på ønsker exe god kveld morgen vær dag plz 😩 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Skrevet 17. september MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan dere forandre litt på ønsker exe god kveld morgen vær dag plz 😩 Vi skriver det som er naturlig for oss.
N-4K0 Skrevet 18. september Skrevet 18. september Hvis man skriver ordet "skriver", bedriver man da dobbeltskriving? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Skrevet 18. september Vi har ikke peiling vi.🤔🤔
Sviskepott Skrevet 18. september Skrevet 18. september Da kan vi jo ønske folk "god eksistens", uansett når på døgnet det måtte passe? @MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Skrevet 18. september Vi er helt enige. 1
SprengeMobil Skrevet 18. september Skrevet 18. september Lazio-fan som møtte opp på stadion med drakt med "HITLERSON 88" på. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Skrevet 18. september Vi spiser snop nå.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 18. september Skrevet 18. september Da vil jeg bare si takk for meg og god kveld videre til alle som skal holde vakt utover natten. Jeg må ha litt nudler før jeg går i seng. Snakkes helt sikkert en annen dag. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Skrevet 18. september Vi synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med våre forumvenner.🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå