Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:05 Skrevet i går, 17:05 Vi har blitt litt småforkjølte begge to.🤧🤧 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Litt god bedring til dere to. Håper det snur i døra og drar hjem igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Litt god bedring til dere to. Håper det snur i døra og drar hjem igjen. Tusen Takk, vi drikker varmkakao og varm-te for å holde varmen så vi ikke fryser på kveldene.☕☕🍵🍵🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det var ikke mange timers søvn, jeg fikk 5 timer og tre kvarter søvn. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Skulle ønske at jeg ikke hadde negler, da hadde jeg sluppet og klippet dem og pelle på sår. 1
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Der minnet du meg på at jeg må klippe mine også, for for litt siden røyk skorpa på såret mitt....FILLERN ASSÅ! 🤬 1
BamseMums80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er så trøtt på høsten. 0 Energi om dagen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi har spist Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har spist karrikyllingbaguette og kaffekopp til kvelds og er god og mett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sviskepott skrev (15 minutter siden): Jeg har spist karrikyllingbaguette og kaffekopp til kvelds og er god og mett. Vi sier nam nam.🍗🍗🥖🥖☕☕😋😋 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja, for jeg må innrømme at jeg er litt over snittet glad i mat når det skal spises. Blir rolig og glad av å være passelig mett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Ja, for jeg må innrømme at jeg er litt over snittet glad i mat når det skal spises. Blir rolig og glad av å være passelig mett. Den følelsen kjenner vi også godt til.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mhm...tenkte nok det ja. Når jeg skal leve veldig sunt og trimme og spise bare litt og ingenting av det jeg egentlig har lyst på...da blir jeg i ulage. Irritert. Sulten og gretten, for å si det som det er, så mat er livsviktig på alle vis. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott skrev (6 minutter siden): Mhm...tenkte nok det ja. Når jeg skal leve veldig sunt og trimme og spise bare litt og ingenting av det jeg egentlig har lyst på...da blir jeg i ulage. Irritert. Sulten og gretten, for å si det som det er, så mat er livsviktig på alle vis. Det er vi helt enige i, og vi synes at det er viktig å kose oss med god mat.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå