TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:43 Skrevet søndag kl 17:43 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Kaffe og sushi er de to tingene vi virkelig har fått sansen for de to siste årene.☕☕🍣🍣😋😋 Sushi har jeg også prøvd. Jeg fikk brekning av med en gang. Nærmeste jeg klarer er røkelaks.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:58 Skrevet søndag kl 17:58 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 minutter siden): Sushi har jeg også prøvd. Jeg fikk brekning av med en gang. Nærmeste jeg klarer er røkelaks. Vi liker også godt både røkelaks og røkeørret.🐟🐟🐟🐟😋😋
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 21:17 Skrevet tirsdag kl 21:17 N-4K0 skrev (2 timer siden): Hverken kaffe eller sushi er noe for meg. Sushi å sushi bowle namn 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:31 Skrevet tirsdag kl 23:31 Vi er helt enige, nam nam sushi.🍣🍣😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden I morgen blir det Magic The Gathering kveld på meg. 🎴🎴 Jeg skal teste ut Spell Slynger Commander kortstokken min da. Bruker dette kortet her (se bildet) som Commander i det kortstokken. Det er ingen creature spell, utenom commanderen i den kortstokken. 😏 Det er kun Artifact, Instant, Sorceries, enshantment og planeswalker i det kortstokken. Edit: Man trenger ikke forstå seg på noe for og si hva man faktisk syns. Ærlighet kommer man langt med. ☺️🤗 Jeg er spent om den faktisk funker etter min siste endring. Ønsk meg lykke til. 🙂🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi synes at det er et kult kort.😎😎🎴🎴🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi synes at det er et kult kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 Det er et eksisterende Magic The Gathering kort denne gangen. ☺️☺️ Og ja det er et kult kort. Edit: Dere ønsket ikke meg lykke til i morgen. 😔😌 1
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det er et eksisterende Magic The Gathering kort denne gangen. ☺️☺️ Og ja det er et kult kort. Edit: Dere ønsket ikke meg lykke til i morgen. 😔😌 Skjerpings ds 😵💫😵💫 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det er et eksisterende Magic The Gathering kort denne gangen. ☺️☺️ Og ja det er et kult kort. Edit: Dere ønsket ikke meg lykke til i morgen. 😔😌 Da ønsker vi deg kjempemasse lykke til i morgen.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Skjerpings ds 😵💫😵💫 Hva har jeg sagt!! 😳 Jeg sa ikke noe negativt. 🤨 1
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Edit: Dere ønsket ikke meg lykke til i morgen. 😔😌 Det her reagerte jeg litt på 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (51 minutter siden): Det her reagerte jeg litt på Hvorfor reagerte du på den? Den var ikke negativt ment. 🤨 Men, jeg beklager hvis du følte det sånn. 😌 1
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden): Hvorfor reagerte du på den? Den var ikke negativt ment. 🤨 Men, jeg beklager hvis du følte det sånn. 😌 Det var som tigge ok lar gå forbi nå 🥰😍❤️😎😊👍 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nå ble jeg nesten snurrete i huet, snurrehue, det kan være et alternativ til surrehue. 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg har funnet "ny" musikk nylig, i form av eksisterende musikk jeg ikke har hørt før, men liker. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Hva har jeg sagt!! 😳 Jeg sa ikke noe negativt. 🤨 Vi oppfattet det heller ikke som negativt.🥰🥰
November79 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Nå er jeg ferdig med å vaske og støvsuge hele leiligheten min. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi koser oss med Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå