Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Temraturen går sikkert opp i morgen blir hett å varmt morgen for dere 2 Det skal bli 23-25 varmegrader i Bergen i morgen, og det synes vi blir litt behageligere enn 28-30 grader.
MR SPEED Skrevet torsdag kl 00:29 Skrevet torsdag kl 00:29 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det skal bli 23-25 varmegrader i Bergen i morgen, og det synes vi blir litt behageligere enn 28-30 grader. Hvis dere klager på varmen i morgen skal gjøre det samme for dere 2❤️❤️😝😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:17 Skrevet torsdag kl 02:17 MR SPEED skrev (1 time siden): Hvis dere klager på varmen i morgen skal gjøre det samme for dere 2❤️❤️😝😝 Vi klager på alt som er over 20 varmegrader.😉😉
MR SPEED Skrevet torsdag kl 08:45 Skrevet torsdag kl 08:45 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi klager på alt som er over 20 varmegrader.😉😉 Er 25 varmegrader nå her 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:35 Skrevet torsdag kl 11:35 MR SPEED skrev (2 timer siden): Er 25 varmegrader nå her Vi har 21 varmegrader her i Bergen nå, og vi koser oss med hver vår Colaboks og hver vår Urgeboks.🥤🥤🧃🧃😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:43 Skrevet torsdag kl 16:43 Vi Digger Vazelina Bilopphøggers.😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:28 Skrevet torsdag kl 22:28 Vi koser oss med urge og cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 04:03 Skrevet fredag kl 04:03 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jada, jeg husket rett, det at man kan like opp mot 199 likes løpe av en dag. 😏😏 Jeg måtte bare teste det ut igjen på dere nå i natt, det stemte i det jeg sa for noen par måneder siden. 🤗🤗 Jeg skrev det samme under mine egne tråder i test kanalen her inne på Diskusjon.no (se ned under). TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): ... Jo da, jeg husket rett, det at man kan like opp mot 199 likes løpe av en dag her inne på Diskusjon.no. 😏😏 Når man har brukt opp likene sine så vil denne varselen her dukke opp (se bildet). 😌 Det vil resette seg når dagen har passert, sånn at man kan like igjen. Endret fredag kl 04:13 av TheDarkSycamore - SCM 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 08:40 Skrevet fredag kl 08:40 Skal hente 3 pakker etter på å først ofa da 😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:22 Skrevet fredag kl 11:22 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jada, jeg husket rett, det at man kan like opp mot 199 likes løpe av en dag. 😏😏 Jeg måtte bare teste det ut igjen på dere nå i natt, det stemte i det jeg sa for noen par måneder siden. 🤗🤗 Jeg skrev det samme under mine egne tråder i test kanalen her inne på Diskusjon.no (se ned under). Vi takker for 199 likes.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:00 Skrevet fredag kl 17:00 Vi har spist hamburgere og pommes frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:04 Skrevet fredag kl 18:04 Star Wars: Episode I – Phantom Menace Star Wars: Episode II – Angrepet av klonene Star Wars The Clone Wars (animasjon – denne hoppet vi over) Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith Solo: En Star Wars Story Star Wars Rebels Rogue One: A Star Wars Story Star Wars: Episode IV – A New Hope Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi Mandalorianen Star Wars: Episode VII – The Force Awakens Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker Rekkefølge etter utgivelsesdato: Star Wars: Episode IV – A New Hope (1977) Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back (1980) Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi (1983) Star Wars: Episode I – The Phantom Menace (1997) Star Wars: Episode II – Attack of the Clones (2002) Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith (2005) Star Wars The Clone Wars og (2008-2014) Star Wars Rebels (2014-2018) Star Wars: Episode VII – The Force Awakens (2015) Rogue One: A Star Wars Story (2016) Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi (2017) Solo: A Star Wars Story (2018) Mandalorianeren (2019) Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker (2019) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:09 Skrevet fredag kl 18:09 Vi koser oss med Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:48 Skrevet fredag kl 23:48 Vi koser oss med snop nå.😋😋 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 12:58 Skrevet lørdag kl 12:58 Ladder 4 ladde batterier se gmail 1 bilde der nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:47 Skrevet lørdag kl 16:47 Vi har ikke tid til å sjekke Gmail nå under Beatlesmaratonen. Det blir litt mye stress hvis vi skal være på både Gmail og på forumene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå