Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 00:06 Skrevet lørdag kl 00:06 Vi koser oss med brus og potetgull nå i natt.🥤🥤🟡🟡😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 02:51 Skrevet lørdag kl 02:51 Mikke Mikke Mus bodde i et hus, han hadde boller og brus, men så kom det en pus og den sa haba haba haba, haba haba haba, oh yeah! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:54 Skrevet lørdag kl 02:54 Vi digger den sangen der.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:58 Skrevet lørdag kl 02:58 Ja det husker vi.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:02 Skrevet lørdag kl 03:02 Ja litt nostalgi må vi ha.
N-4K0 Skrevet lørdag kl 03:05 Skrevet lørdag kl 03:05 Det er en ganske bra sang av Unge Ferrari og Tomine Harket, det der. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 03:36 Skrevet lørdag kl 03:36 Har @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) brukt opp like'ene sine? 🤔 Er vant med at dere liker hver av mine post i streame trådene mine. 😏😌 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:51 Skrevet lørdag kl 11:51 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Har @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) brukt opp like'ene sine? 🤔 Er vant med at dere liker hver av mine post i streame trådene mine. 😏😌 Vi opplevde litt bug her på forumet i natt, vi hadde problemer med å gi likes og med å få poste emojier, men det ser ut til å være fikset nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 16:27 Skrevet lørdag kl 16:27 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi opplevde litt bug her på forumet i natt, vi hadde problemer med å gi likes og med å få poste emojier, men det ser ut til å være fikset nå. Hvis dere ikke fikk lov til og like, da hadde dere brukt opp likene deres. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange like man kunne poste løpet av en dag, jeg tror det var 200 like, hvis jeg ikke husker helt feil nå. Hvis ikke det var 500. 🤔 Med mindre Diskusjon.no ikke har redusert like kvotaen siden sist jeg fant ut av dette. 🤔🤔 Sikkert det samme med emojiene også. 😏 Endret lørdag kl 16:29 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:53 Skrevet lørdag kl 16:53 TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden): Hvis dere ikke fikk lov til og like, da hadde dere brukt opp likene deres. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange like man kunne poste løpet av en dag, jeg tror det var 200 like, hvis jeg ikke husker helt feil nå. Hvis ikke det var 500. 🤔 Med mindre Diskusjon.no ikke har redusert like kvotaen siden sist jeg fant ut av dette. 🤔🤔 Sikkert det samme med emojiene også. 😏 Vi opplevde også bug med å ikke komme inn på alle tråder også i natt som var.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 16:58 Skrevet lørdag kl 16:58 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi opplevde også bug med å ikke komme inn på alle tråder også i natt som var. Oki 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:02 Skrevet lørdag kl 17:02 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Oki Og så er vi også slått ut i 28-29 varmegrader her i Bergen nå.🥵🥵 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 17:13 Skrevet lørdag kl 17:13 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Og så er vi også slått ut i 28-29 varmegrader her i Bergen nå.🥵🥵 Hurra 😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:23 Skrevet lørdag kl 17:23 MR SPEED skrev (12 minutter siden): RIFF RAFF MR SPEED skrev (9 minutter siden): Hurra 😜 Vi Hurraer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå