Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikke Mikke Mus
bodde i et hus,
han hadde boller og brus,
men så kom det en pus
og den sa haba haba haba, haba haba haba,
oh yeah!

• Hjerte 1
Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden):

Har @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) brukt opp like'ene sine? 🤔 Er vant med at dere liker hver av mine post i streame trådene mine. 😏😌

Vi opplevde litt bug her på forumet i natt, vi hadde problemer med å gi likes og med å få poste emojier, men det ser ut til å være fikset nå.:yes::yes:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Vi opplevde litt bug her på forumet i natt, vi hadde problemer med å gi likes og med å få poste emojier, men det ser ut til å være fikset nå.:yes::yes:

Hvis dere ikke fikk lov til og like, da hadde dere brukt opp likene deres. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange like man kunne poste løpet av en dag, jeg tror det var 200 like, hvis jeg ikke husker helt feil nå. Hvis ikke det var 500. 🤔 Med mindre Diskusjon.no ikke har redusert like kvotaen siden sist jeg fant ut av dette. 🤔🤔 Sikkert det samme med emojiene også. 😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
TheDarkSycamore - SCM skrev (25 minutter siden):

Hvis dere ikke fikk lov til og like, da hadde dere brukt opp likene deres. Nå husker jeg ikke i farta hvor mange like man kunne poste løpet av en dag, jeg tror det var 200 like, hvis jeg ikke husker helt feil nå. Hvis ikke det var 500. 🤔 Med mindre Diskusjon.no ikke har redusert like kvotaen siden sist jeg fant ut av dette. 🤔🤔 Sikkert det samme med emojiene også. 😏

Vi opplevde også bug med å ikke komme inn på alle tråder også i natt som var.:yes::yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...