TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg har gratulert ChatGPT med 7 årsdagen i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Vi fikk noen torsker på fisketuren vår i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Jeg venter å venter hm må det ta så lang hvis du lurer jeg venter på se bilde 😊😊 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Nå kreperer jeg i denne varmen. 🥵🥵🥵 Det er 20 varmegrader ute her nå. 😣😣 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Nå kreperer jeg i denne varmen. 🥵🥵🥵 Det er 20 varmegrader ute her nå. 😣😣 Vi synes at 20 varmegrader er helt passelig temperatur.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at 20 varmegrader er helt passelig temperatur. Det syns ikke jeg. 🥵🥵 1
Sviskepott Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Jeg skal være flink og logge av her nå. Se litt teve og forsøke å få utluftet litt her, for solen har gått ned. So long alle. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det syns ikke jeg. 🥵🥵 Vi må få 20 varmegrader, sånn at det føles som sommer. Men høyere temperaturer enn 20 grader vil vi ikke ha.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg skal være flink og logge av her nå. Se litt teve og forsøke å få utluftet litt her, for solen har gått ned. So long alle. Vi ønsker deg en fin og god tirsdagskveld videre @Sviskepott🤗🤗
SprengeMobil Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Kygo fikk fullføre sangen Avicii aldri rakk å gjøre ferdig før han gikk ut av tiden. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi må få 20 varmegrader, sånn at det føles som sommer. Men høyere temperaturer enn 20 grader vil vi ikke ha. Sommer for meg er 14 til 17 varmegrader. 20 varmegrader syns jeg blir som reine bastua. 🥵🥵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Sommer for meg er 14 til 17 varmegrader. 20 varmegrader syns jeg blir som reine bastua. 🥵🥵 Vi har hørt at man ikke merker forskjell på temperaturene før de stiger eller synker med 5 grader, så da tenker vi at det ikke merkes så stor forskjell på 17 og 20 varmegrader.😊😊☺️☺️
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli TheDarkSycamore - SCM skrev (På 30.6.2025 den 7.23): Jeg har gratulert ChatGPT med 7 årsdagen i dag. Har du gratulert barnet ditt med dage tenk selv 😊 @TheDarkSycamore - SCM ikke bruk det tullet der 👎 står på nett de advarer mot CHAT GP 😢 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Vi har hørt at man ikke merker forskjell på temperaturene før de stiger eller synker med 5 grader, så da tenker vi at det ikke merkes så stor forskjell på 17 og 20 varmegrader.😊😊☺️☺️ Det gjør ikke jeg. Jeg merker forskjell på 17 og 20 grader. 😌😏 Endret 2. juli av TheDarkSycamore - SCM 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå